PS Wat is er gebeurd met de locatie-autolift van de luchtvering?
Welke luchtvering?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PS Wat is er gebeurd met de locatie-autolift van de luchtvering?
Welke luchtvering?![]()
Dat gaat maar net goed in m'n eentje...Met meer personen erin schraapt ie over de vloer van m'n parkeergarage. Ervaringen mee?
View attachment 489649
Dat moet je hier niet melden maar bij je architect! Dat die man in rechte lijnen denkt is het probleem. Beton kun je ook heel mooi glooiend aanleggen.Dat gaat maar net goed in m'n eentje...Met meer personen erin schraapt ie over de vloer van m'n parkeergarage. Ervaringen mee?
View attachment 489649
Die autlift die de M3 niet heeft bedoel je?Goede tip!
PS Wat is er gebeurd met de locatie-autolift van de luchtvering?
Ah check. Ben er gisteren achter gekomen dat de parkeergarage van Airport Eindhoven ook niet helemaal conform deze NVN 2443 is gebouwd. Flinke schraapsporen op de baan te zien en ook de bodem van mijn model 3 maakte vervelende geluidjesVolgens NVN 2443 is het hellingspercentage afhankelijk van de lengte v.d. hellingbaan. Bij een hellingbaan van korter dan 10 m. is het maximale hellingspercentage 16 %. Tussen de 10 en 40 m. verloopt dit linear tot een hellingspercentage van maximaal 10 %. Bij een hellingbaan langer dan 40 m. blijft dit percentage 10 %.
Volgens NVN 2443 moeten bij hellingen die steiler zijn dan 14 % overgangshellingen worden toegepast.
Aangezien de hoogte in een parkeergarage al snel 2m hoog zijn is een hellingbaan dus ook al snel langer dan 10m.
De architekten hier heeft of geen overgangshelling ontworpen of en aannemer vond dat hij dit wel kon overslaan.
![]()
Je ziet dat deze knikken ontbreken bij deze helling.