Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 telefoonoplaadkabel Ruil draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Je hebt gelijk ;-)
tesla-model-3-phone-dock-installation.jpg
 
  • Like
Reactions: MarkB76
Ik wil ook wel ruilen, van niets naar lightning :)
Ik weet niet of het nu standaard is, maar afgelopen zaterdag een model 3 opgehaald en daar zaten geen telefoonkabels in. In de NL shop staan ze niet en in de US shop zijn ze uitverkocht. Heeft iemand misschien een link naar een andere webshop met passende haakse kabeltjes (of de afmetingen?)
 
Ik wil ook wel ruilen, van niets naar lightning :)
Ik weet niet of het nu standaard is, maar afgelopen zaterdag een model 3 opgehaald en daar zaten geen telefoonkabels in. In de NL shop staan ze niet en in de US shop zijn ze uitverkocht. Heeft iemand misschien een link naar een andere webshop met passende haakse kabeltjes (of de afmetingen?)

Ik heb hetzelfde probleem. Heel alibaba afgezocht, maar geen vergelijkbare kabels kunnen vinden :(
 
Ik heb hetzelfde probleem. Heel alibaba afgezocht, maar geen vergelijkbare kabels kunnen vinden :(
Ik kan wel kabels vinden (Belkin 90 degree bij bol.com @ 17 euro en 1,2m, of bij Superfunk voor €3,64 maar waarschijnlijk zonder MFi certificering), die zijn haaks maar ik weet niet of die goed passen. Misschien dat iemand al een kabeltje heeft geprobeerd, anders bestel ik de Belkin om het te proberen.
 
Dag allen,

Echt werkelijk nergens een (passend) usb c kabeltje kunnen vinden.

Helaas geen ruilkabel, maar wel een mooie fles witte wijn! Niet verkeerd met de warme dagen voor de boeg :)

Wie heeft er nog een usb c kabel liggen en is gevoelig voor omkoop? Uiteraard tegen vergoeding van de portokosten.

Groeten Mark