Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S USB\TeslaCam\... working fine

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik zo snel zag is dat de "oude" hardware gewoon alles in h264 omzet (kost veel cpu). Die oude hardware kan wel h265 coderen, maar software gebruikt dat niet.

De camera's zijn h265, dus die computer staat zich rot te rekenen om van het ene formaat naar het andere te gaan.
HW3 is h265 en dan wordt alles "ongecomprimeerd" verwerkt, dus de streams hoeven dan niet meer bewerkt te worden. Bovendien kunnen ze dan de gpu (soort cpu voor beelden) het werk laten doen (veel efficiënter).

Kortom: hij is nu druk en straks heeft die tijd zat (wel nieuwe software nodig).

En dan kunnen ze natuurlijk veel meer met Sentry.... meer cams en slimme beeldverwerking (want ze hebben een waanzinnig krachtig beeldverwerkingssysteem dat volledig beschikbaar is als die stil staat.....hmmmm).

p.s. voor de niet techneuten.....H264 en H264 is een soort mp3 formaat voor video ....h265 is stuk beter.
 
  • Informative
Reactions: Geendiesel
351777CD-E902-4622-9659-E7121E0BEBC6.png
 
Voor zover ik weet: geen.

De Model 3 doet dat - volgens mij - wel. Ik lees met name op FB allerlei posts van mensen die zich afvragen of dat geblaas van hun M3 normaal is in de hitte.

Bij het aanzetten van oververhittingsbeveiliging in de S/X is dat volgens mij bij 40 graden. Maar dat werkt alleen met Sentry en Alarm beide uit.