Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb je draadje gelezen. Zoals het er nu naar uitziet zal ik de standaard audio kiezen. Mijn vrouw vond het ook erg prijzig voor (dat beetje?) mooiere geluid.
3k is echt een stuk duurder dan de 1k hifi upgrade van onze classic.
Mocht dit nu echt zo tegenvallen, kan ik altijd nog 'upgraden'.
Nu staat er in de optie UHF dat je dan ook geen DAB+ hebt in de auto. Moet zeggen dat ik dat niet gemist heb (maw. ik gebruik het nooit) in mijn classic.[emoji16]

Dat zal subjectief zijn dan. Ik vind het UHF pakket zwaar tegenvallen, helemaal voor het geld dat er tegenwoordig voor gevraagd wordt. Mijn vorige Tesla had het en onze 2e(ook vorige)niet. Heb nu het standaard pakket waarvan op dit moment de audio geüpgrade wordt. Zeker niet goedkoper maar naar verwachting wel veeeel beter. Zie ook het draadje http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/35635-Upgrade-standaard-audio/page23
 
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Model X reservering gedaan. Had in het verleden al een S reservering, maar heb die toen gecanceld ... Huis kopen en verbouwen ging voor...
Maar nu de verbouwing klaar is en het vijfde kind op komst (we rijden nu in een Chrysler Grand Voyager als we met z'n allen zijn), was dat reden genoeg om mijn langgekoesterde wens uit te laten komen. Dus mocht er nog iemand 'zonder gast' naar de MeetModelX dagen in Tilburg gaan, dan houd ik mij aanbevolen. Vermoed namelijk dat ik anders nog even moet wachten op een 'ontmoeting'.
 
Ik heb een zwager die ik meeneem, maar die weet niet zeker of die zijn agenda vrij kan maken. Mocht dat niet lukken dan kan er iemand mee op vrijdag 18-3 15:00....

- - - Updated - - -

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Model X reservering gedaan. Had in het verleden al een S reservering, maar heb die toen gecanceld ... Huis kopen en verbouwen ging voor...
Maar nu de verbouwing klaar is en het vijfde kind op komst (we rijden nu in een Chrysler Grand Voyager als we met z'n allen zijn), was dat reden genoeg om mijn langgekoesterde wens uit te laten komen. Dus mocht er nog iemand 'zonder gast' naar de MeetModelX dagen in Tilburg gaan, dan houd ik mij aanbevolen. Vermoed namelijk dat ik anders nog even moet wachten op een 'ontmoeting'.

Goede keuze! Hoe wil je hem gaan samenstellen, en waarom? Ben benieuwd!
 
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Model X reservering gedaan. Had in het verleden al een S reservering, maar heb die toen gecanceld ... Huis kopen en verbouwen ging voor...
Maar nu de verbouwing klaar is en het vijfde kind op komst (we rijden nu in een Chrysler Grand Voyager als we met z'n allen zijn), was dat reden genoeg om mijn langgekoesterde wens uit te laten komen. Dus mocht er nog iemand 'zonder gast' naar de MeetModelX dagen in Tilburg gaan, dan houd ik mij aanbevolen. Vermoed namelijk dat ik anders nog even moet wachten op een 'ontmoeting'.

Ik kan je niet meer uitnodigen, maar kan je waarschijnlijk wel blij maken denk ik....
Even contact?
 
Erg aan het twijfelen of de Ultra high fidelity echt iets toevoegt (voor bijna 3k)... Andere MS draadjes hebben mij wel erg doen twijfelen. Had begrepen dat het echt een groot verschil is ten opzichte van de std audio. (heb zelf wel HIFI in de MS).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Met andere woorden: het geluid in de Model X zou standaard wel eens beter kunnen klinken dan standaard in de S, of juist niet, en zo ook de UHF.
 
Heb inmiddels mijn toekomstige MX geconfigureerd en besteld. En ook Tesla gebeld en mag a.s. donderdag in Tilburg komen kijken naar de MX die ook op de beurs in Geneve stond.

De volgende configuratie is het geworden:
MX 90D - 7-zits configuratie - Obsidian Black - 20" zilveren Slipstream velgen - Ultrawitte stoelen - Donker essenhout - Autopilot Comfort functies - Premium upgrade pakket - Subzero weerpakket - Ultra High Fidelity geluidspakket - Trekhaak pakket
 
Heb inmiddels mijn toekomstige MX geconfigureerd en besteld. En ook Tesla gebeld en mag a.s. donderdag in Tilburg komen kijken naar de MX die ook op de beurs in Geneve stond.

De volgende configuratie is het geworden:
MX 90D - 7-zits configuratie - Obsidian Black - 20" zilveren Slipstream velgen - Ultrawitte stoelen - Donker essenhout - Autopilot Comfort functies - Premium upgrade pakket - Subzero weerpakket - Ultra High Fidelity geluidspakket - Trekhaak pakket

Mooi, nice config! Alhoewel ik mss toch nog even zou wachten tot donderdag totdat je de 6 zits config ziet. Of heb je er echt 7 nodig? Voor mij namelijk 100% zeker de 6 zits, terwijl 7 toch wel lekker zou zijn...En je zegt dat het de blauwe van Geneve is, is dat een gokje of is dat ergens bevestigd? In mijn mailtje wat ik vandaag kreeg van tesla als bevestiging voor de afspraak staat niks er over in ( en op de foto staat een witte )...maar gok zelf ook dat het de blauwe is...
 
Mooi, nice config! Alhoewel ik mss toch nog even zou wachten tot donderdag totdat je de 6 zits config ziet. Of heb je er echt 7 nodig? Voor mij namelijk 100% zeker de 6 zits, terwijl 7 toch wel lekker zou zijn...

Ons vijfde kindje is op komst, dus 7-zits is voor ons een must.

En je zegt dat het de blauwe van Geneve is, is dat een gokje of is dat ergens bevestigd? In mijn mailtje wat ik vandaag kreeg van tesla als bevestiging voor de afspraak staat niks er over in ( en op de foto staat een witte )...maar gok zelf ook dat het de blauwe is...

Werd mij aan de telefoon verteld. Ik twijfelde erg over de bekleding, voor nu toch wit gekozen, maar kan het altijd nog aanpassen na volgende week.