Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Zonet contact gehad met Tesla Brugge. Leveringen van de Model Y Performance in Brugge staan voor morgen en komende dagen gepland. De koppeling van de VINs vindt blijkbaar pas plaats eens ze al bijna aan het SeC zijn gezien de huidige levering ook nog niet gekoppeld is.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Ik heb ook op 4 juli 2022 een witte Performance besteld met zwart interieur 😄 Dus net hoopvol ingelogd, maar helaas, nog steeds TBD. Wel eentje met trekhaak.
Fijn om te horen dat er toch een aantal leveringen plaatsvinden. Geeft me goede hoop dat ik de mijne nog in 2022 kan ontvangen.
Jammer! Hopelijk jij ook snel! Ik hoopte op een vloed aan Performance leveringen. Hopelijk komt hetgeen uit wat de TA uit Den Haag mij vertelde.
 
702F48E5-4784-4374-9125-5F4FF707B2E2.jpeg


Ik heb 11769xx….. zijn er meer mensen met deze reeks? Dat zou betekenen dat het op korte termijn wel duidelijk zou moeten worden. Anders is de logica niet werkbaar… :)
 
Niet bepaalde onverwacht maar met RN1180702xx is er niets aan updates geweest hier. Met een bestelling op eerst 1 november en erna aangepast naar met trekhaak op 8 november ook niet echt verwacht, al gaf de website wel gewoon november-januari aan voor wit/zwart met trekhaak. Je hoopt toch dat het niet op de laatste maand aan gaat komen...
 
  • Like
Reactions: Jimmy.M and Saci112
Had jij geen zwart zwart besteld? 😅 Als wit sneller leverbaar is ga ik toch eens men bestelling herbekijken gezien ik ‘m toch ga wrappen in het groen
Ik heb zwart/zwart/trekhaak besteld. Volgens mij is het verschil in levertijd marginaal of je zwart of wit hebt. Je kan je TA wel vragen dat je een witte ook goed vindt. Mocht er eentje vrijkomen dan kunnen ze die aan je toewijzen.