Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn TA gaf aan dat de kans 90% is dat mijn MYP dit jaar geleverd gaat worden. Of ik nog even wilde wachten ipv naar RWD te gaan. Ik ga nog wachten en hoop op eigen risico dat het in de laatste week wordt afgeleverd.

Het duurt maar 4 dagen van te voren voordat ze het laten weten. Dus rond 23 december zou NL een groot aantal vrachtauto’s met MYP’s geleverd krijgen.

De TA manager gaf aan dat ze t/m 31 december tot in de late uurtjes gaan afleveren. Boekhoudkundig moeten ze zoveel mogelijk afleveren. Hoe dan ook.



Stay tuned!
 
  • Like
Reactions: Robbertos
966CE00F-0078-4D21-84F0-A41F64170CB0.jpeg
6F465D59-9BC5-4420-8085-3E398AE0C322.jpeg
45AD1978-0F59-4661-901F-2C0B9A13ABE9.jpeg
 
  • Like
Reactions: Saci112
Hi!
Wij hebben onze model Y P in April besteld. Tot en met eind oktober on hold laten zetten. Week of 2 geleden bericht ontvangen van de TA dat er beweging in het account was en de eind betaling voldaan. Vandaag bericht dat we maandag kunnen ophalen.

RN1169…. Wit/zwart met trekhaak
Dat is een mooi 'Kerst' vooruitzicht! ik moet helaas wachten tot ze eindelijk gaan beginnen met het witte interieur, hopelijk in februari/maart 2023...
 
Hi!
Wij hebben onze model Y P in April besteld. Tot en met eind oktober on hold laten zetten. Week of 2 geleden bericht ontvangen van de TA dat er beweging in het account was en de eind betaling voldaan. Vandaag bericht dat we maandag kunnen ophalen.

RN1169…. Wit/zwart met trekhaak
Hier nog een Drent met een YP in dezelfde configuratie straks. Helaas hier nog geen beweging. RN1178
 
Zie ik dat nu goed dat het voornamelijk witte model Y's zijn met gemini wheels? Geen performances meer?
Wisselt wel frequent, heb al andere recordings gezien waar wel Performance-modellen tussen zitten.

Ik denk dat er in verhouding minder Performances gefabriceerd worden dan LR's en dat de Performance-productie in minder mate in grote "batches" verloopt. (Assumptie langs mijn kant)

Vanochtend op de E313 richting Antwerpen trouwens een truck gezien met 4 witte LR's en 2 Performance Quicksilver-modellen.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Wist uberhaupt niet dat er hier al LR’s werden geproduceerd.. had ik dat geweten dan had ik een LR besteld want die performance velgen zien er bijzonder mooi uit zolang er maar niet mee is gereden 😅 Zou ik mijn wagen sneller hebben als ik nog zou switchen? Zit momenteel met een belachelijk dure huurwagen.
 
Wist uberhaupt niet dat er hier al LR’s werden geproduceerd.. had ik dat geweten dan had ik een LR besteld want die performance velgen zien er bijzonder mooi uit zolang er maar niet mee is gereden 😅 Zou ik mijn wagen sneller hebben als ik nog zou switchen? Zit momenteel met een belachelijk dure huurwagen.
Aangezien Quicksilver enkel in Berlijn beschikbaar is en je enkel LR en P in deze kleur kan krijgen, ga ik er vanuit dat het LR's zijn 😄

Ik zou er tbf niet te fel op hopen. Als je een order hebt staan, acht ik de kans vrij groot dat je deze dit jaar nog wel zal krijgen. Een nieuw order komt achteraan in de queue.

Qua inventory is er in België precies vooral RWD en één LR.
 
Wist uberhaupt niet dat er hier al LR’s werden geproduceerd.. had ik dat geweten dan had ik een LR besteld want die performance velgen zien er bijzonder mooi uit zolang er maar niet mee is gereden 😅 Zou ik mijn wagen sneller hebben als ik nog zou switchen? Zit momenteel met een belachelijk dure huurwagen.
Neem contact op met je adviseur. Zij kunnen voor jou aan de slag wat betreft omzetten of een LR aan je bestelling koppelen. Quicksilver is erg mooi, maar dat gaat lang duren vermoed ik.