Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ola! Proficiat! Volgens jouw lijstje ben ik dan volgende in lijn... Laten we hopen komende week een update... Ben benieuwd of je al nieuwe camera's gaat hebben..
Proficiat!
Ik heb 09/08 dezelfde besteld (belgie) MYP zwart/zwart met trekhaak.
RN117692XXX
Nog wachtende, maar mag gaan komen aangezien ik vorige maand een ongeval gehad heb en momenteel geen wagen heb 🙈
 
  • Like
Reactions: Saci112
Proficiat!
Ik heb 09/08 dezelfde besteld (belgie) MYP zwart/zwart met trekhaak.
RN117692XXX
Nog wachtende, maar mag gaan komen aangezien ik vorige maand een ongeval gehad heb en momenteel geen wagen heb 🙈
Oh dan zal jij wel ver aan de beurt zijn vermoed ik. Waar laat je leveren? Bij mij is het Brugge gezien Gent dicht is voor onbepaalde tijd.
Ik heb RN117753XXX, ook MYP zwart/zwart met trekhaak, besteld op 24/08. Benieuwd hoeveel personen er tussen ons zitten in Belgie...

Heb zelf wel een (huur)wagen maar die kost mij momenteel zoveel aan huur en benzine dat ik hem liever in de prak zou rijden :D
 
Oh dan zal jij wel ver aan de beurt zijn vermoed ik. Waar laat je leveren? Bij mij is het Brugge gezien Gent dicht is voor onbepaalde tijd.
Ik heb RN117753XXX, ook MYP zwart/zwart met trekhaak, besteld op 24/08. Benieuwd hoeveel personen er tussen ons zitten in Belgie...

Heb zelf wel een (huur)wagen maar die kost mij momenteel zoveel aan huur en benzine dat ik hem liever in de prak zou rijden :D
Normaliter was het Latem, maar enkele weken terug bericht gehad dat het Brugge zal worden wegens verbouwingswerken in Latem (idem bij jou denk ik)

Hopelijk hebben we hem alle2 snel ;)
 
  • Like
Reactions: Lorpo
Ik werd net gebeld door Tesla Hasselt. Mijn wagen is vandaag geleverd maar ik zou deze binnen de 7 dagen moeten ophalen.

Mijn vennootschap start echter pas 21 december, waarop ik wat extra marge tel (financiering + verzekering in orde krijgen). Klaarblijkelijk is dat een groot probleem en zouden ze mijn wagen willen doorschuiven...

Beetje flauw. Hoe kan een mens nu iets plannen als ze zelf zo met de leverdatum spelen, gedurende lange tijd niets van zich laten horen en 3 dagen geleden pas iets meedelen rond leverdatum. Ongehoord en klantonvriendelijk. Mensen die nu met vakantie gaan voor bijv. 2 weken en pas sinds vrijdag weten dat hun wagen geleverd zou worden, moeten ook een batch wachten?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Saci112
Ik werd net gebeld door Tesla Hasselt. Mijn wagen is vandaag geleverd maar ik zou deze binnen de 7 dagen moeten ophalen.

Mijn vennootschap start echter pas 21 december, waarop ik wat extra marge tel (financiering + verzekering in orde krijgen). Klaarblijkelijk is dat een groot probleem en zouden ze mijn wagen willen doorschuiven...

Beetje flauw. Hoe kan een mens nu iets plannen als ze zelf zo met de leverdatum spelen, gedurende lange tijd niets van zich laten horen en 3 dagen geleden pas iets meedelen rond leverdatum. Ongehoord en klantonvriendelijk. Mensen die nu met vakantie gaan voor bijv. 2 weken en pas sinds vrijdag weten dat hun wagen geleverd zou worden, moeten ook een batch wachten?
Ik zou even "doorzeuren" en ze aanspreken op "een groot probleem" (dat is kleiner dan "onmogelijk"), er is nog wel een onderhandelingsgaatje.
 
Ik werd net gebeld door Tesla Hasselt. Mijn wagen is vandaag geleverd maar ik zou deze binnen de 7 dagen moeten ophalen.

Mijn vennootschap start echter pas 21 december, waarop ik wat extra marge tel (financiering + verzekering in orde krijgen). Klaarblijkelijk is dat een groot probleem en zouden ze mijn wagen willen doorschuiven...

Beetje flauw. Hoe kan een mens nu iets plannen als ze zelf zo met de leverdatum spelen, gedurende lange tijd niets van zich laten horen en 3 dagen geleden pas iets meedelen rond leverdatum. Ongehoord en klantonvriendelijk. Mensen die nu met vakantie gaan voor bijv. 2 weken en pas sinds vrijdag weten dat hun wagen geleverd zou worden, moeten ook een batch wachten?
Ik had een gelijkaardige situatie een aantal maanden geleden en dan zeiden ze dat ze dit op elk moment van prive naar zakelijk konden omzetten. Wat betreft je opstart, ik heb via KBC op 1 dag zowel mijn bankopstart kunnen doen, verzekering regelen en financiering geregeld dus zou het in principe wel mogelijk moeten zijn voor je. Echter is dit inderdaad wel belachelijk hoe ze het aanpakken, maar ze willen zo veel mogelijk wagens buitendumpen vermoed ik, en als je hem niet komt halen dan zal iemand anders dat wel doen vrees ik...
 
Hier ook de mail ontvangen
6D8914B8-5977-4643-B09B-833739FC3CC4.jpeg