Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had op 8 augustus ‘22 besteld en 14 december opgehaald. Zo te lezen wordt er mondjesmaat geleverd. De druk zal waarschijnlijk einde Q1 opgevoerd worden. Tot die tijd hier en daar wat leveringen….🤐 hopelijk krijgt NL eens voorrang met leveringen.
 
Ik ben tot op heden tot 225 geraakt tot ik moest afremmen. Ging op zich wel vlotjes. Daarna geen nieuwe poging ondernomen
Van het weekend de 255 aangetikt. Maar een Cupra voor mij was toch sneller... Vooral na de 150 km/h liep hij een beetje uit.

PS: een paar keer snel accelereren naar 200+ en je accu is zo leeg. Dus dat gaan we niet zo snel meer doen :cool:
 
  • Like
Reactions: Flummox and MLKRMR
Ik had op 8 augustus ‘22 besteld en 14 december opgehaald. Zo te lezen wordt er mondjesmaat geleverd. De druk zal waarschijnlijk einde Q1 opgevoerd worden. Tot die tijd hier en daar wat leveringen….🤐 hopelijk krijgt NL eens voorrang met leveringen.
Tot eind vorig jaar had Duitsland voorrang ivm verlaging subsidies per 1-1-23, hopelijk nu inderdaad meer MYP uit Berlijn naar Nederland.

In juni 22 mijn MYP besteld in blauw, en eind oktober de order omgezet naar Quicksilver, direct na de aankondiging. Mijn RN is nog wel van juni maar de EDD is nog onbekend. Als je nu een MYP in QS besteld zegt de website "Verwachte levering: maart - mei 2023" dus wellicht dat de productie van de QS nu op gang gaat komen voor de rest van Europa!
 
Tot eind vorig jaar had Duitsland voorrang ivm verlaging subsidies per 1-1-23, hopelijk nu inderdaad meer MYP uit Berlijn naar Nederland.

In juni 22 mijn MYP besteld in blauw, en eind oktober de order omgezet naar Quicksilver, direct na de aankondiging. Mijn RN is nog wel van juni maar de EDD is nog onbekend. Als je nu een MYP in QS besteld zegt de website "Verwachte levering: maart - mei 2023" dus wellicht dat de productie van de QS nu op gang gaat komen voor de rest van Europa!
Tot de 31e mochten de QS showroom modellen ook de deur uit. Hierdoor hebben een handvol mensen de QS (met 3-4k kmstand) in ontvangst mogen nemen.
 
Van het weekend de 255 aangetikt. Maar een Cupra voor mij was toch sneller... Vooral na de 150 km/h liep hij een beetje uit.

PS: een paar keer snel accelereren naar 200+ en je accu is zo leeg. Dus dat gaan we niet zo snel meer doen :cool:
Klopt, heb ook al enkele stoplichtsprintjes erop zitten, waaronder ook een Q8 e-tron die het onderspit heeft moeten delven. Wel leuk als je weet dat die Q8 een slordige 30k duurder is
 
Klopt, heb ook al enkele stoplichtsprintjes erop zitten, waaronder ook een Q8 e-tron die het onderspit heeft moeten delven. Wel leuk als je weet dat die Q8 een slordige 30k duurder is
Ik zit nog steeds te wachten op een software update die de Y Performance iets sneller naar de 100 laat accelereren. Een Y LR met acceleration boost (AB) komt heel erg in de buurt van een Y Performance. M.i. erg jammer... geldt trouwens ook voor een 3 LR AB en 3 P.
 
Het is er niet helemaal het topic voor, maar ik vind het toch leuk om even hier te delen:)
Maandag weg gebracht en vrijdag weer ophalen. Ben erg benieuwd naar het resultaat in het echt!
0A4600F7-C015-4D49-B7F5-A0A959AF11FE.jpeg
6BE850C7-431F-4E70-8DEF-BCCB43E12E55.jpeg
 
Het is er niet helemaal het topic voor, maar ik vind het toch leuk om even hier te delen:)
Maandag weg gebracht en vrijdag weer ophalen. Ben erg benieuwd naar het resultaat in het echt!
View attachment 894653View attachment 894654
Lekker blits :D Mooie 2-tone! Ik ben zelf aan het kijken voor een donker groen als wrap kleur, maar nog geen idee of ik dit uberhaupt kan verantwoorden op de zaak
 
  • Disagree
Reactions: Krisja
En als ik het niet kan laten betalen door de belastingbetaler, dan vind ik het plots niet meer mooi... 😤
Nee hoor, maar waarom zou ik een wagen die op mijn zaak staat ingeschreven privé laten wrappen.. Makes no sense. Een wrap is puur visueel voor mij, dus het zou voor het mooie zijn, maar als ik de volle 2-4k moet neerleggen puur voor het mooie dan heb ik wel wat anders men geld aan te besteden.
 
  • Like
Reactions: DM231191