Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand nog een update van hun bestelling of allemaal feb-maart?
Zelf ondertussen 6 maanden ah wachten met nog geen nieuws.
Ik heb vorige week dus via de leasing de info gehad dat de mijne half maart zou klaar staan... Weet niet goed wat er van te denken omdat ik een combinatie heb (rood/wit) die blijkbaar als laatste stond qua productie, maar ze zouden er dan toch vroeger aan beginnen?
 
Zojuist tot mijn verrassing een belletje gehad van Tesla om de auto 15 feb om 1530 uur op te halen in Tilburg. Geen SMS gezien en ook niets in mn account , auto is via LM dus dat zal wel de reden zijn. 15e kan ik helaas niet dus ff een andere datum inplannen...... ben benieuwd.
 
Sorry guys that I'm writing in English, I don't speak Dutch unfortunately, but I live in Amsterdam. I just wanted to ask if somebody can tell me how long should I wait if I ordered MYP black/black (with no extra options) 19th dec 22, expectation months was Feb-Mar.
And also why should I pick it from Tilburg instead of Amsterdam spot. Non of employees in Amsterdam spot answered me to these questions.
I'll appreciate if somebody could answer me to these questions.

Sorry again that I'm writing in English. 🙏
 
Sorry guys that I'm writing in English, I don't speak Dutch unfortunately, but I live in Amsterdam. I just wanted to ask if somebody can tell me how long should I wait if I ordered MYP black/black (with no extra options) 19th dec 22, expectation months was Feb-Mar.
And also why should I pick it from Tilburg instead of Amsterdam spot. Non of employees in Amsterdam spot answered me to these questions.
I'll appreciate if somebody could answer me to these questions.

Sorry again that I'm writing in English. 🙏
Ik heb vandaag naar het Service Center in Amsterdam gebeld. Diegene wist mij te vertellen dat er een flinke batch MYP's uit Berlijn aan zat te komen. Voor wat het waard is, want bij elk Service Center vertellen ze een ander verhaal. Hij gaf ook aan dat ze pas heel kort van tevoren berichten erover naar de klant.
 
Sorry guys that I'm writing in English, I don't speak Dutch unfortunately, but I live in Amsterdam. I just wanted to ask if somebody can tell me how long should I wait if I ordered MYP black/black (with no extra options) 19th dec 22, expectation months was Feb-Mar.
And also why should I pick it from Tilburg instead of Amsterdam spot. Non of employees in Amsterdam spot answered me to these questions.
I'll appreciate if somebody could answer me to these questions.

Sorry again that I'm writing in English. 🙏
there is a black on black in stock in Tilburg that you can drive within 2 weeks normaly.
if you buy from inventory you will get your 250 euro deposit back on the other ordered car

here all all the stock cars: Nieuwe en gebruikte elektrische auto's | Tesla
 
there is a black on black in stock in Tilburg that you can drive within 2 weeks normaly.
if you buy from inventory you will get your 250 euro deposit back on the other ordered car

here all all the stock cars: Nieuwe en gebruikte elektrische auto's | Tesla
I just found there black/ white interior (which I don't like) or black/black with 12k km for same price as I ordered new

But thanks for info, will follow that stock 👍
 
Nog altijd aan het wachten op levering hier MYP black/black/trekhaak , besteld 5 AUG. vorig jaar , maar lease heeft waarschijnlijk wat steken laten vallen want ik hoor langs alle kanten dat mensen die ver na mij besteld hebben die dus al lang hebben kunnen ophalen...

Ik ga de leasemaatschappij niet bij naam noemen, maar het is een log bedrijf , mails worden beantwoord ja, gemiddeld 2 weken tijd , simpele toevoeging of verandering van bestuurdersnaam gaat zo moeizaam.. gebeurd gewoon niet, etc, ongelooflijk.

Ik heb de wagen persoonlijk besteld , 250 eur waarborg betaald en overgedragen aan de lease (dit is ook netjes terugbetaald) , zodanig het sneller zou zijn . Maar sindsdien fout na fout na fout van hun part heb ik m'n wagen nog niet , stond de wagen verkeerdelijk op mijn collega zijn naam, mails worden verkeerdelijk verstuurd , foute info en bewuste leugens (denk ik) , er wordt dan gevraagd mails te versturen met correcte info, maar deze maisl komen precies in een zwart gat terecht, ik heb zeker al 3x alle gegevens doorgestuurd die ze nodig hebben....
Mensen die EXACT dezelfde configuratie besteld hebben bij dezelfde dealer , 1 maand NA mijn bestelling rijden intussen bijna een maand al rond met hun wagen.
Kortom echt teleurgesteld van de leasemaatschappij en geen transparantie van TESLA of de LEASE wat er eigenlijk aan de hand is, ze wijzen wat naar elkaar en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Een lichtpunt in de duisternis , er heeft een werkneemster van de lease eindelijk het licht gezien en gezien dat dit echt niet door de beugel kon en ze heeft zich formeel verontschuldigd, de bestuurdersnaam is dan ook goed gezet,.... maar wel verstuurd naar de verkeerde mail :rolleyes:
Kortom, binnen een paar jaar zien ze mij niet terug.

ik moest het hier even kwijt , het is van m'n lever 😄
 
  • Love
Reactions: Boedha-Online
7CD7A220-01B1-478C-8BB0-55B17BF84846.jpeg


Eindelijk! 23-09 besteld.