Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn iPhone 13 gaat na elke rit/verbinding met mijn MYP automatisch terug naar een heel laag (beltoon) volume. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
Ik had dit ook. Heel vervelend! Ik heb het opgelost door via de instellingen van je iPhone —> horen en voelen —> wijzig met knoppen uit te zetten. Enig nadeel is dat je je beltoonvolume hierdoor niet meer met de knoppen van je iPhone kunt aanpassen. Maar die gebruikte ik toch al nauwelijks.
 
  • Like
Reactions: Reddish
Iemand ervaring met Insure my Tesla in B?
Ja ik zit daar bij.
Binnenkort 1 jaar.
Eén keer is er iemand op een parking achteruit tegen mij gereden en dat is heel correct en snel opgelost.
Online melding gemaakt, expertise aangesteld, samengekomen in garage en dan gingen ze uitbetaling doen van de kosten bij het voorleggen van de factuur (- franchise van 500), maar gezien tegenpartij in fout was heeft tegenpartij alles gestort en hebben zij dan het volledige bedrag doorgestort naar mij (inclusief franchisebedrag uiteraard). Moet nu nog kijken voor herstelling, maar dat ligt aan mij uiteraard.
 
07C566D8-B1C7-4374-99B0-F0D2F6178896.jpeg


Zojuist een update gehad van mijn bestelling. Order date is 21 januari 2023, aanvankelijk als LR besteld en een week terug naar MYP gewijzigd.

Zag in het LR draadje dat er veel updates waren gekomen vandaag.
 
Zelfde schuitje 02-02 een MYP QS besteld.
Leverdatum feb-maart.
Best een aantal bekende die bij tesla werken gevraagd, maar niemand weet wat. Opzich wel apart.
Aah Tesla Arnhem gaf bij mij ook aan dat als er nog geen vin is gekoppeld ze je niet zo heel veel meer kunnen vertellen. Zoals ik begreep worden bij autos uit Berlijn niet perse (ver) van te voren vin's gekoppeld aan reserveringen. Ik houd er dus rekening mee dat ik pas kort van te voren weet dat mijn auto geleverd wordt. Er nog zat tijd in maart :)