Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw lid van de familie

This site may earn commission on affiliate links.
19" is echt merkbaar comfortabeler, en je bent een held als je die 21" schadevrij houdt zonder alloygators.

Ik ben dan een held :). Na 32.000 km en 21" nog geen krasje op geen enkele velg.
Heb aluminium kleurige Alloygators er één dag op gehad en er weer afgehaald. Mogen voor de helft van de prijs weg.
Ook geen krasje erop :)
 
DLL is momenteel de minst slechtste. Tussentijdse afkoop bedraagt ook nul. Alphera wordt warm aanbevolen bij Tesla met "actietarief" wat duurder uitpakt dan DLL. En doet lastig met acceptatie wat ik zo hoor.

Ik ben met 4,9 naar Alphera gegaan, in de offertes is percentage niet meer genoemd (alleen bedrag) zelf berekenend kwam ik dichter bij 5,15 uit, dit nog verklaard door rente achteraf en tot mijn stomme verbazing startte de 1e betaling bij ingang van de lening, dus die verklaring werkte niet... en tussentijdse afkoop is dramatisch: 10% korting op het verder verschuldigde bedrag. Daar kun je onderuit als je klant blijft maar in de praktijk is het dan nog wel lastig om de geldstromen af te stemmen..... Meest praktisch lijkt me dus tzt (ivm X) de auto met fin lease te verkopen. Afkoop nul... wat een luxe!