Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe lading "Snel beschikbaar"

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zag dat er weer een flinke lading Model 3's onder Snel Beschikbaar staan, grotendeels Performance versies. Wat me vooral opvalt is dat er "2020 Model 3" boven staat. Nu weet ik niet meer zeker of dat er ook boven stond toen ik hem bestelde op 1 oktober, of dat er toen nog 2019 stond. Weet iemand dat? En heeft dat nog gevolgen voor wat we daadwerkelijk krijgen? Ik weet niet wat de verschillen zijn, maar het zou toch een beetje vreemd voelen als via Snel Beschikbaar er al 2020 modellen rondrijden voor ik mijn 2019 model heb :-(. Of is alles wat vanaf nu uitgeleverd wordt Model 2020?
 
Ik zag dat er weer een flinke lading Model 3's onder Snel Beschikbaar staan, grotendeels Performance versies. Wat me vooral opvalt is dat er "2020 Model 3" boven staat. Nu weet ik niet meer zeker of dat er ook boven stond toen ik hem bestelde op 1 oktober, of dat er toen nog 2019 stond. Weet iemand dat? En heeft dat nog gevolgen voor wat we daadwerkelijk krijgen? Ik weet niet wat de verschillen zijn, maar het zou toch een beetje vreemd voelen als via Snel Beschikbaar er al 2020 modellen rondrijden voor ik mijn 2019 model heb :-(. Of is alles wat vanaf nu uitgeleverd wordt Model 2020?

Velgen voor de P zijn van zilver naar grijs veranderd, voor de rest hetzelfde
 
Het zou duidelijker (en logisch) zijn als ze de '2020' modellen op de site ook in 2020 geleverd worden ...
Ik bedoel, ze doen geen modeljaren, dus waarom zou er dan nu expliciet 2019 of 2020 in de titel vermeld worden. Juist nu omdat er einde jaar run is.

Dit is mijn aanname, hoewel er vast 2020 modellen geleverd zullen worden in 2019 wordt het (of is het al) te laat als je nu een bestelling doet voor december 2019 levering?

my2c
 
Alle voorraad modellen hebben de grijze velgen, ik moest mijn bestelling opnieuw doen om ook die velgen te krijgen :D, levering was voor mij nog steeds op november, december is ook goed. Dus ga er wel vanuit dat ze in 2019 ook gewoon leveren