Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nu Een laadpas lenen in maaseik?

This site may earn commission on affiliate links.
Beste forummers,

Mijn laadpas ligt in de andere tesla,
En via de app kan ik niet laden.

Kan ik bij iemand een laadpas lenen in maaseik (bij restaurant de buren)

Bij de Lidl kun je gratis laden, zowel type 2 43 kw als CCS 50 kw
Schermafbeelding 2020-03-03 om 20.44.20.png
s CCS
 
  • Like
Reactions: wooter
Bedankt,.. Dat van de lidl was een goed idee geweest.

Urmond was gelukkig nog makkelijk te halen. Maakte alleen de dag veel te lang (6 uur van huis vertrokken)

Ik heb ervan geleerd niet onvoorbereid ver te rijden. Heb mij verkeken op het verbruik van de model 3. Bij mijn 75 is 300 km ook werkelijk bijna 300 km. Bij de 3 bij 5 graden valt het verbruik toch tegen en haal ik geen 450 km op een volle accu.
Nu eerst een extra laadpas aanvragen en in het dashbord kastje leggen, voor het geval dat de app het niet wil doen.

Bedankt voor het meedenken!
 
Bedankt,.. Dat van de lidl was een goed idee geweest.

Urmond was gelukkig nog makkelijk te halen. Maakte alleen de dag veel te lang (6 uur van huis vertrokken)

Ik heb ervan geleerd niet onvoorbereid ver te rijden. Heb mij verkeken op het verbruik van de model 3. Bij mijn 75 is 300 km ook werkelijk bijna 300 km. Bij de 3 bij 5 graden valt het verbruik toch tegen en haal ik geen 450 km op een volle accu.
Nu eerst een extra laadpas aanvragen en in het dashbord kastje leggen, voor het geval dat de app het niet wil doen.

Bedankt voor het meedenken!
Met je MS75 is 300 km ook bijna 300 km? Ja, met de wind in de rug en hoge temperaturen. Vandaag haalde ik naar het zuiden toe 181. Maar vanochtend naar het noorden toe was het 220. En ik maar denken dat een M3 veel zuiniger is.:(