Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Nee hoor. Logisch is anders maar klik in de app even op schema en dan op het betreffende tijdstip. Volledig terug te zien.
Viaplay valt me alleszins mee inmiddels maar via Ziggo was natuurlijk veel gemakkelijker.
Dat zou je wel verwachten ja, maar daar stond het ook niet (nu inmiddels wel). Heb ook printscreens gemaakt en klacht ingediend. Ik was om 10:00 thuis en dan wil ik gelijk kunnen kijken, niet tot 14:00 moeten wachten.
 
De F1 -app werkt erg mooi. Alle mogelijke herhalingen te zien inclusief de gehele sessie en natuurlijk camera standpunten uit elke auto. Geen spijt van dit abonnement (€ 65,- per jaar).
Tip voor volgend jaar: tot nu toe is er elk jaar tijdens de pre-season testdagen een 20 of 25 procent kortingsactie geweest. Bonustip: die kortingscode geldt niet voor bestaande abonnees, maar een ander maildres met dezelfde credit card is genoeg om opnieuw te qualificeren voor de korting.
 
  • Like
Reactions: TM3LR
Bonustip: die kortingscode geldt niet voor bestaande abonnees, maar een ander maildres met dezelfde credit card is genoeg om opnieuw te qualificeren voor de korting.

Extrrra bonus tip voor Gmail gebruikers.

Voeg iets to aan je email adres met een + en het wordt gewoon op hetzelfde adres bezorgd maar handig om steeds unieke email adressen aan te kunnen maken.

b.v. de volgende adressen zijn bij gmail hetzelfde:

[email protected]
[email protected]
[email protected]

Doe er je voordeel mee :)
 
Tsja... Mercedes pakt met een dramatisch slechte auto gewoon volle punten met al die uitvalbeurten van Red Bull. Hamilton blijft daardoor toch nog steeds aangehaakt.

Kampioenschap is voor Max wel verloren, die achterstand haal je niet meer in, tenzij er heel veel uitvallen.

Maar eerlijk is eerlijk, Leclerc heeft het bij Ferrari momenteel allemaal goed op een rijtje. Niet verwacht dat Ferrari zo sterk zou zijn. Ook al was max niet uitgevallen, dan nog was hij tekort gekomen met de Red Bull.

Verder weer leuke gevechten gezien in het gehele veld. De nieuwe auto's zijn goed aan elkaar gewaagd en staan garant voor dicht op elkaar rijden.

En nu ga ik even in een hoekje zitten en de teleurstelling weghuilen 😭
 
Oja... en al die mensen die klaagden over Ziggo omdat het commentaar van Mol teveel door een oranje bril was en dat het Engelse commentaar veel beter was.. bij F1tv wordt bij elke gele vlag situatie in elke race gejammerd over de laatste gele vlag van vorig jaar.

Zoals Elza al zei: Let it go.
 
Tsja... Mercedes pakt met een dramatisch slechte auto gewoon volle punten met al die uitvalbeurten van Red Bull. Hamilton blijft daardoor toch nog steeds aangehaakt.

Kampioenschap is voor Max wel verloren, die achterstand haal je niet meer in, tenzij er heel veel uitvallen.

Maar eerlijk is eerlijk, Leclerc heeft het bij Ferrari momenteel allemaal goed op een rijtje. Niet verwacht dat Ferrari zo sterk zou zijn. Ook al was max niet uitgevallen, dan nog was hij tekort gekomen met de Red Bull.

Verder weer leuke gevechten gezien in het gehele veld. De nieuwe auto's zijn goed aan elkaar gewaagd en staan garant voor dicht op elkaar rijden.

En nu ga ik even in een hoekje zitten en de teleurstelling weghuilen 😭

Mwa 6x P1 met snelste race ronde en dan mag Charles nog steeds P2 worden en dan staat hij er toch nog weer voor.
Vraag is alleen of RB zo betrouwbaar blijft en of ze de snelheid erin gaan krijgen.
 
Klopt, maar met de huidige snelheid van Ferrari en de betrouwbaarheid van RB, zie ik die P1s niet zo snel komen. Momenteel kan Ferrari gas terugnemen en de auto sparen, om alsnog ruim voor iedereen te winnen.

En dan nog staat max niet alleen achter op Ferrari, er zijn meer kapers op de kust, zelfs hamilton in de Mercedes doet nog gewoon mee voor punten.

Mwa 6x P1 met snelste race ronde en dan mag Charles nog steeds P2 worden en dan staat hij er toch nog weer voor.
Vraag is alleen of RB zo betrouwbaar blijft en of ze de snelheid erin gaan krijgen.
 
Nee dat werkt dus niet, ik heb zelf een pro abbonement maar het lijkt erop dat in landen waar F1tv niet wordt aangeboden je niet kunt kijken. Daarom vroeg ik of andere hier ervaringen mee hebben.
Voor de EU is er wetgeving dat als je een abbo in één land hebt afgesloten je dit in alle andere EU landen moet kunnen benaderen. Buiten de EU hangt het af van wat er in het abonnement zit.

ViaPlay en Ziggo kun je bijv. ook niet buiten de EU kijken. En tegenwoordig dus zelfs niet meer in de UK.
 
Voor de EU is er wetgeving dat als je een abbo in één land hebt afgesloten je dit in alle andere EU landen moet kunnen benaderen. Buiten de EU hangt het af van wat er in het abonnement zit.

ViaPlay en Ziggo kun je bijv. ook niet buiten de EU kijken. En tegenwoordig dus zelfs niet meer in de UK.
Geofencing. Zoals eerder gemeld werkt Viaplay in de VAE ook niet. Zal te maken met de rechten die men verkregen heeft.
 
Mooie spannende sprint race. Nog steeds geen fan van, maar het was wel spannend.

Max lijkt te hebben geleerd om tot laat te wachten en dan pas toe te slaan, zodat hij niet meer teruggepakt kan worden. Net als bij de dubbele DRS zones eerder dit seizoen.

Hamilton... tsja... hij blijft achter zijn teamgenoot, dus in alle opzichten ondermaats momenteel. Het ligt niet alleen aan de auto lijkt het.