Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderhouds geschiedenis van een Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Gisteren hebben we onze tweede hands model S opgehaald bij het delivery center in Tilburg.
Van te voren had ik via Autoweek een kenteken rapportje opgevraagd voor 3 euro. Daarin zat ook een rapport van de laatste APK keuring afgelopen Januari 2018. Deze is uitgevoerd door Tesla Amsterdam, dus waarschijnlijk vlak nadat de eerste eigenaar hem had ingeleverd.
Er stond als opmerking op: Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm. Als advies stond erbij om deze zo spoeding mogelijk te vervangen. Uiteraard had ik graag gewild dat deze voor de levering gerepareerd zou worden dus had ik kort nadat ik dit gelezen had het delivery team gebeld om dit aan te geven. Die persoon kon alleen melden dat de auto helemaal nagekeken word maar dat hij niet kon zeggen of deze al vervangen waren aangezien hij niet van Service was.
Gisteren bij de levering wilde ik dat weer vragen maar ook deze vriendelijke dame zei dat ze daar niets over kon vertellen en dat ik daarover contact moest opnemen met het Service center. Dit ga ik ook zeker vandaag doen.

Maar voordat ik dat ga doen, heb ik ook even in het handschoenevakje gezocht naar een "onderhoudsboekje" maar die lag er niet bij. Daarom deze vraag, en misschien ben ik een Tesla noob, maar is het normaal dat de eigenaar geen inzicht heeft over de onderhouds geschiedenis van zijn Tesla voertuig?
Ik wil gewoon even kijken of ze dat vlak na die APK nog gerepareerd hebben of niet.

Txs