Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oplossing voice commands problemen model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb naar wat het lijkt een oplossing gevonden voor de voice commands. Deze werkten niet meer na diverse updates eind 2019 begin 2020.

Klik op je hoofdscherm op het Bluetooth icoontje.
Zet vervolgens de 2 functies ‘berichten synchroniseren’ en ‘geluid bij nieuw bericht’aan.
Sluit het menu door op x te drukken.

open het menu weer door weer op de Bluetooth icoontje te drukken.
Zet nu deze 2 functies weer uit. Eerst geluid bij nieuwe berichten, en vervolgens ook berichten synchroniseren.
Sluit het menu met het kruisje en voila.

Werkt bij mij nu al 2 dagen en heb het met 6 mede model 3 rijders van het werk gedeeld en het werkt bij hun alle 6..

geen idee of het ook werkt als je de functies aan ik zetten, bij mij staan deze nu dus uit.

1 collega met een model S had ook issues en ook hier werkt alles nu..

Ik zou zeggen probeer het... baat het niet dan schaadt het niet!
 
Ik heb naar wat het lijkt een oplossing gevonden voor de voice commands. Deze werkten niet meer na diverse updates eind 2019 begin 2020.

Klik op je hoofdscherm op het Bluetooth icoontje.
Zet vervolgens de 2 functies ‘berichten synchroniseren’ en ‘geluid bij nieuw bericht’aan.
Sluit het menu door op x te drukken.

open het menu weer door weer op de Bluetooth icoontje te drukken.
Zet nu deze 2 functies weer uit. Eerst geluid bij nieuwe berichten, en vervolgens ook berichten synchroniseren.
Sluit het menu met het kruisje en voila.

Werkt bij mij nu al 2 dagen en heb het met 6 mede model 3 rijders van het werk gedeeld en het werkt bij hun alle 6..

geen idee of het ook werkt als je de functies aan ik zetten, bij mij staan deze nu dus uit.

1 collega met een model S had ook issues en ook hier werkt alles nu..

Ik zou zeggen probeer het... baat het niet dan schaadt het niet!
Ik heb de vinkjes niet gezien en werkt ook weer. Als je hem eens goed gewassen had was het ook opgelost!