Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Omdat er zo weinig foto's zijn van de bruine Model S...

DSC_0169.jpg

DSC_0170.jpg
 
Heel simpel!

Heb je deze grill zelf gemaakt? Hoe?

Rolletje chrome strip 12mm (bij de plaatselijke automaterialen) wel even uitmeten omdat er veel gaten in de grill zitten.
2 x Bouten RVS(wel ingekort op lengte en de standaard schroefgaten van de kentekenplaathouder opgeboord, ook de kop aan tweekanten afgevijld omdat deze anders niet door de grill past)
2 x Sluitring RVS M6x80 ( 2 kanten afgevijld tot 25mm en van het midden gat een sleufgat gemaakt)
2 x Moeren M6 (deze ongeveer tot de helft verdunt anders past de kentekenplaat er niet meer voor)

Voor de bouten en de platen had ik beter een RVS tuimelplug kunnen gebruiken, door de grill steken aandraaien en klaar.

Succes!
 
Je ziet ze bij bosjes staan tegenwoordig!

View attachment 38170

Hmmm...

Eerst dacht ik even dat dit een special effect foto was. Als je lang genoeg door je oogharen kijkt, wordt het ineens een 3D beeld :). Maar ik heb heel lang gekeken, en het bleven twee bruine Tesla's....
Maar nu denk ik dat hier iets heel anders aan de hand is. Maken we hier de conceptie mee van de Gen III? Eigenlijk verwacht je een rokend sigaretje, maar dat kan natuurlijk niet wegens geen uitlaat.
Hoeveel maanden duurt zo'n zwangerschap eingelijk?