Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
deze morgen een paar foto's genomen in Hingene (Bornem)
IMG_3936.jpg
IMG_3937.jpg
IMG_3938.jpg
IMG_3939.jpg
IMG_3940.JPG
IMG_3941.jpg
IMG_3942.JPG
IMG_3943.jpg
IMG_3944.jpg
IMG_3945.jpg
IMG_3946.jpg
IMG_3947.JPG
IMG_3948.jpg
IMG_3949.jpg
IMG_3950.JPG
 
Mooie foto's Frank. ! Je zou eigenlijk lenscorrectie moeten toepassen, dan komen de lijnen van het gebouw ook weer grotendeels recht te staan.

van fotograferen ken ik niet veel, maar tussen kerst en niewjaar heeft er iemand aangeboden om een profecionele shoot te doen.
de foto's zijn op 10 minuten genomen met een klein toestelletje ( ik mocht daar eingenlijk niet komen met de auto:redface:)
 
veel mensen vergeten het belang van de achtergrond voor goede foto's .. dat is hier iig wel in orde -;)
Zelfs prof lenzen laten tov de werkelijkheid afwijkingen zien. je ziet dat mn aan de zijkanten van de opnames. Zelfs de auto gaat er beter uit zien als je dat softwarematig corrigeert.
 
Wannabe maserati met dat gaas?
+1
En een wannabe Aston Martin met die strepen.
Dit soort dingen doen me altijd denken aan alle mensen die van die bolvormige led-lampjes op hun bumper gingen hangen nadat Audi dat ooit introduceerde in hun koplampen. Maakt van je dure auto ineens een geodkope met Halfords spulletjes gepimpte bak. Toch vind ik het eerlijk gezegd niet lelijk in deze gevallen, de voorkant van de Model S is nou eenmaal niet het mooiste deel, vind ik.
 
Je hebt gelijk

+1
En een wannabe Aston Martin met die strepen.
Dit soort dingen doen me altijd denken aan alle mensen die van die bolvormige led-lampjes op hun bumper gingen hangen nadat Audi dat ooit introduceerde in hun koplampen. Maakt van je dure auto ineens een geodkope met Halfords spulletjes gepimpte bak. Toch vind ik het eerlijk gezegd niet lelijk in deze gevallen, de voorkant van de Model S is nou eenmaal niet het mooiste deel, vind ik.

Je hebt helemaal gelijk, maar die originele grill is zo lelijk, dit is een goedkope optie €25 maar beter dan het origineel. De striping moet er wel op
Grill gatenkaas.jpg
omdat er van de kentekenplaathouder 9 enorme gaten"20 x 10mm" :crying: en twee boorgaten in de grill zitten v, heb ook een grill frame besteld in USA, waar we dan een gewone grill inbouwen. Veel opties zijn er dan niet, dit gaat waarschijnlijk een terugliggende grill worden. Op de foto kun je deze foto kun je dit duidelijk zien.
 
Je hebt helemaal gelijk, maar die originele grill is zo lelijk, dit is een goedkope optie €25 maar beter dan het origineel. De striping moet er wel op omdat er van de kentekenplaathouder 9 enorme gaten"20 x 10mm" :crying: en twee boorgaten in de grill zitten v, heb ook een grill frame besteld in USA, waar we dan een gewone grill inbouwen. Veel opties zijn er dan niet, dit gaat waarschijnlijk een terugliggende grill worden. Op de foto kun je deze foto kun je dit duidelijk zien.
Heb je deze grill zelf gemaakt? Hoe?
 
Ik heb me altijd afgevraagd hoe het eruit zou zien als je een "carbonfibre wrap" zou doen op de nose cone, maar dan niet "diagonaal" maar met de lijnen in horizontale danwel verticale richting. Zou volgens mij in ieder geval dat grote glanzende zwarte vlak een beetje "breken" en de illusie van een grille wekken..

Soort "poor man's" of "lazy man's" solution.. :biggrin: