Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Poll: Ik wacht op een goedkopere Model 3, namelijk...

Als je op een goedkopere Model 3 wacht, welke versie is dat dan?


  • Total voters
    26
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.

Keezje

Active Member
Dec 17, 2013
2,468
1,530
Netherlands
In het draadje Model 3 reserveringen versus bestellingen geeft iets minder dan de helft van de stemmers aan: ik wacht op goedkopere modellen, dus laat mijn reservering staan. Het lijkt me interessant te weten waarop men dan wacht (en het verbaast me dat Tesla me dat nog niet heeft gevraagd). Vandaar deze poll.

Je kunt twee stemmen uitbrengen, het meest logische is dan een keuze te maken voor een van de LR/MR/SR en bijbehorende AWD/RWD varianten en daarnaast voor AP/geen AP. Ik heb bewust ook fictieve versies toegevoegd, omdat de range van reeds bekende (verwachte) varianten wat mij betreft nogal beperkt is.
 
Last edited:
In the Model 3 reserveringen versus bestellingen poll slightly less than half of total votes states: I’m waiting for more affordable models, so I’m keeping my reservation on hold. I’d find it interesting to know for those voters what they are really waiting for (and I’m surprised Tesla has still not asked me yet).

Two votes can be cast, logically a vote for one of the LR/MR/SR and matching AWD/RWD versions and a vote for AP/no AP. I intentionally also listed fictitious versions, feeling that the range of known (expected) versions is rather limited.