Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

poll: wie wil Herbie65 weer toelaten op het forum?

Wie wil Herbie65 (Herbert) weer op het forum?

  • Ja, graag, een Tesla rijdende piloot is aan waardevol lid

    Votes: 112 99.1%
  • Nee, bijklussende piloten (tesland) kunnen wij missen

    Votes: 1 0.9%

  • Total voters
    113
This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind dat ding oerlelijk. Ik heb hem in het echt gezien. De kijkhoek is bagger, en ik haat draden over het dashboard. Daarnaast laat de gebruiksvriendelijkheid te wensen over.
Hopelijk komt de HUD standaard in de M3
Volgens mij heeft Musk al eens aangegeven dat die er niet komt. Met komst van autonoom rijden, wordt dit (in zijn ogen) overbodig.
 
Heren (en dames?) Ik hoor van mijn broer dat hij zeer vereerd is in de (voorlopige) uitslag en de mooie woorden van iedereen.
Ik heb geleerd van de ban en zal me netjes gedragen.
Ik post zo nu en dan wel zaken waar we mee bezig zijn, zoals het project "hands free trunk opener" Dat lijkt mij prima binnen de regels van het forum, het is per slot van rekening iets wat ik aan mijn eigen auto doe. Wat er verder mee gebeurt laat ik dan ook in het midden.
Dus namens TAFKAH (The Artist Formerly Known As Herbie65) heel erg bedankt!!

(Ben trouwens wel benieuwd wie die tegenstemmer is)
Allemaal bang voor garantie-issues :p
 
Juist voor een noord Koreaanse uitslag heb je nog een tegenstem nodig, waarmee de illusie wordt gewekt dat het wel degelijk een democratische stemming was!

Nu de eeneiige tweelingbroer van Herbert - die toevallig hetzelfde beroep en dezelfde hobby's heeft - zich op forum heeft gemeld kan het nut van deze poll ter discussie worden gesteld. Persoonlijk vind ik de officiële weg echter te prefereren, dus blijf stemmen, op naar de 100 stemmen!
ik was de 100ste :D:D:D
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Mijn bedrijf www.oilcontrolsystems.nl verkoopt o.a kunststof en stalen lekbakken.
Dus heeft uw Tesla een lekke carterpan of diff, kijk eens op de site voor een passend produkt.
O ik vergeet bijna onze lijn aan brandveilige opslagkasten te promoten, voor opslag van uw accu onontbeerlijk als deze soms 's-nachts in de brand vliegt. Als optie is een accu wisselaar leverbaar tot 150 KW grootte, voldoet aan PGS15 wetgeving.
Je riskeert niet alleen een slechte verstandhouding met de moderatoren, maar ook met de eenhedenpolitie met die post!
;)
 
  • Funny
Reactions: ErnstT