Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het is weer zover: de TMC nieuwjaarsborrel 12 januari 2018, in de buurt van Nieuwegein NL

Ik kom naar de nieuwjaarsborrel in Nieuwegein op 12 Januari 2018:

  • absoluut!

    Votes: 21 38.2%
  • vermoedelijk wel

    Votes: 13 23.6%
  • ik denk het niet

    Votes: 10 18.2%
  • sorry, maar volgend jaar wel

    Votes: 11 20.0%

  • Total voters
    55
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Gezellige bijeenkomst en vooral leuk dat je gezichten ziet achter de namen. Ik heb binnen een tweetal foto's gemaakt.
Gelukkig nog steeds een vaste hand. Foto's met 1/4 seconde uit de hand met de iPhone X.

1 (2).jpg
1.jpg
 
Ik sluit me bij de overige positieve uitlatingen aan, het was erg gezellig en vooral leuk om forumleden eens persoonlijk te spreken. Is toch anders als je nu iets leest en een gezicht achter de nickname kent. Als ik nu de foto’s van Wim zie realiseer ik me dat ik maar een klein deel van de aanwezigen gesproken heb en nog steeds veel gezichten niet kan koppelen aan een forumnaam. Kortom, laten we alvast nieuwjaarsborrels plannen tot 2023, tegen die tijd kom ik een heel eind denk ik qua herkenning van mensen. En dan beloof ik dat ik in mijn spiksplinternieuwe model Y met lightspeed mode kom.
 
Ik sluit me bij de overige positieve uitlatingen aan, het was erg gezellig en vooral leuk om forumleden eens persoonlijk te spreken. Is toch anders als je nu iets leest en een gezicht achter de nickname kent. Als ik nu de foto’s van Wim zie realiseer ik me dat ik maar een klein deel van de aanwezigen gesproken heb en nog steeds veel gezichten niet kan koppelen aan een forumnaam.
Dat is de reden dat hier ooit is voorgesteld om een foto van jezelf als profielfoto in te stellen. Zouden meer mensen moeten doen...
 
  • Like
Reactions: Xfrank and HWS
Dat is de reden dat hier ooit is voorgesteld om een foto van jezelf als profielfoto in te stellen. Zouden meer mensen moeten doen...
Point taken :D. Ik moet zeggen, ik heb ook lange tijd een foto van mezelf gehad, maar ik werd kotsziek van die zwart-wit foto met kale kop. Ik zal eens zoeken naar iets fatsoenlijks. Mission impossible vrees ik.

Edit: nu deze dan maar even. Die pet brengt denk ik nog iets van beschaving.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: HWS and Xfrank
Status
Not open for further replies.