Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het is weer zover: de TMC nieuwjaarsborrel 12 januari 2018, in de buurt van Nieuwegein NL

Ik kom naar de nieuwjaarsborrel in Nieuwegein op 12 Januari 2018:

  • absoluut!

    Votes: 21 38.2%
  • vermoedelijk wel

    Votes: 13 23.6%
  • ik denk het niet

    Votes: 10 18.2%
  • sorry, maar volgend jaar wel

    Votes: 11 20.0%

  • Total voters
    55
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Praktische vraag. Hoe betalen we na afloop? Lijkt me niet dat iemand voor de hele ploeg betaalt en naar het halve forum betaalverzoeken (tikkies) gaat versturen. Ik heb zoals altijd geen stuiver op zak, ik moet vermoedelijk iets eerder weg dan anderen en weet niet of ik voor mijzelf met pin kan afrekenen ter plekke. Ik maak me natuurlijk druk om niets, maar anders moet ik nog ergens een pin-automaat zoeken om cash te halen.
 
Praktische vraag. Hoe betalen we na afloop? Lijkt me niet dat iemand voor de hele ploeg betaalt en naar het halve forum betaalverzoeken (tikkies) gaat versturen. Ik heb zoals altijd geen stuiver op zak, ik moet vermoedelijk iets eerder weg dan anderen en weet niet of ik voor mijzelf met pin kan afrekenen ter plekke. Ik maak me natuurlijk druk om niets, maar anders moet ik nog ergens een pin-automaat zoeken om cash te halen.
upload_2018-1-12_14-37-9.png


Restant kun je per persoon afrekenen. Sommigen blijven zelfs eten:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: jm71
Praktische vraag. Hoe betalen we na afloop? Lijkt me niet dat iemand voor de hele ploeg betaalt en naar het halve forum betaalverzoeken (tikkies) gaat versturen. Ik heb zoals altijd geen stuiver op zak, ik moet vermoedelijk iets eerder weg dan anderen en weet niet of ik voor mijzelf met pin kan afrekenen ter plekke. Ik maak me natuurlijk druk om niets, maar anders moet ik nog ergens een pin-automaat zoeken om cash te halen.

De eerste borrel krijg je sowieso getrakteerd. Vorige jaren heeft iedereen bij vertrek zijn eigen drank+eten afgerekend, was geen probleem.
De laatste die vertrekt moet gewoon in Ludicrous mode wegrennen.
 
  • Funny
Reactions: jm71 and HWS
Status
Not open for further replies.