Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Problemen met of geen updates ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Bellen mailen niets helpt. 'U heeft de meest recente update die beschikbaar is voor uw auto ' Over anderhalve week naar Italië en wil dan wel graag zo snel mogelijk kunnen laden.... En als Hollander gratis.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Ja, de Tesla app werkt naar behoren.
Ik heb alles al geprobeerd, USB er uit, sentrymode uit, straks naast het huis op Wifi, zelfs een dag op 4G gezet.
De updates willen niet komen.
Idem. Terwijl er bij mij op het scherm staat dat er een update klaar staat en dat ik met wifi moet verbinden om te downloaden (wat gek is; dat zou via 4g ook moeten kunnen toch?).
Zijn er nog alternatieven?
 
Bij mij staat er ook al even een update klaar voor download, maar wil niet starten met de download. Al paar keer alle vormen van reset gedaan, verschillende wifi netwerken geprobeerd, waaronder de wifi van een SeC. Niks lijkt te helpen. Het gekke is dat hij ook mijn wifi netwerken niet onthoud, ik moet telkens opnieuw mijn password ingeven. Dit gaat over een MX raven
 
Vannacht mijn Airport router op 4 meter van de auto gezet voor het raam. Nog steeds maar 2 streepjes :( geen update ...

Nee ik vrees dat dit weinig gaat helpen.
Tesla bepaalt wanneer de updates naar je auto gepushed worden en zoals je denk ik wel weet is Tesla vrij onvoorspelbaar.
Gewoon maar afwachten denk ik.
Laden met 120kW is toch snel genoeg voor op vakantie? Daarnaast is met de update niet gezegd dat je dan overal met 200kW kan laden.
 
Ik heb nu maar een afspraak voor over 2 weken gemaakt via de app voor software update. Wij zijn één van de 0,8% tesla’s die nog met 2019.16.2 rond rijden
Ik heb dat ook gedaan via de app. Die werd gewoon geannuleerd door Tesla, kreeg een mail dat ik de laatste update had.

Mocht jij toch daarheen gaan geef even mijn VIN door svp.

Pm je mijn VIN

@DeHakkelaar. Daar heb je wel gelijk in. Een dag voor mijn vakantie updaten is ook niet ideaal denk ik...