Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Problemen met of geen updates ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik sinds aflevering op 31 mei ook geen update gehad, nog steeds 2019.16.2. Hangt aan wifi en wel kaartupdate gekregen.

Zoals al eerder gemeld kreeg mijn Model 3 (LR RWD) ook geen software updates. Vandaag deze thread nog eens bekeken en gebruik gemaakt van de chat functie op de support page: Klant- en productondersteuning | Tesla Support

Meteen geholpen en er kon van afstand worden geconstateerd dat er iets was vastgelopen. De software update werd gepusht en begon meteen te downloaden. As we speak is de update aan het installeren!
 
Zoals al eerder gemeld kreeg mijn Model 3 (LR RWD) ook geen software updates. Vandaag deze thread nog eens bekeken en gebruik gemaakt van de chat functie op de support page: Klant- en productondersteuning | Tesla Support

Meteen geholpen en er kon van afstand worden geconstateerd dat er iets was vastgelopen. De software update werd gepusht en begon meteen te downloaden. As we speak is de update aan het installeren!

Ook gedaan en meteen de update binnen.
Werkt goed die chatfunctie! :)
 
Chatfunctie verdwenen, dus contactformulier ingevuld, krijg vervolgens deze mail:

Thank you for contacting Customer Support. We have received your email and we will respond as soon as possible.

If your inquiry is regarding any of the below categories, please ensure that correct email is used. All emails regarding roadside assistance will be answered from this email address.

Ownership or Tesla Account Inquiries: [email protected]

Referral Inquiries: [email protected]

Charging Inquiries: [email protected]


If the category of your inquiry is not listed above, please visit our website for the correct contact details and our FAQ guide.

Your email will not be forwarded.

Dus toch maar de afspraak afwachten, er is geen contact te krijgen....... Althans, mij lukt het niet :)
 
Chatfunctie verdwenen, dus contactformulier ingevuld, krijg vervolgens deze mail:

Thank you for contacting Customer Support. We have received your email and we will respond as soon as possible.

If your inquiry is regarding any of the below categories, please ensure that correct email is used. All emails regarding roadside assistance will be answered from this email address.

Ownership or Tesla Account Inquiries: [email protected]

Referral Inquiries: [email protected]

Charging Inquiries: [email protected]


If the category of your inquiry is not listed above, please visit our website for the correct contact details and our FAQ guide.

Your email will not be forwarded.

Dus toch maar de afspraak afwachten, er is geen contact te krijgen....... Althans, mij lukt het niet :)

Ik zie de chatfunctie nog wel maar hij is disabled. Misschien alleen op bepaalde tijdstippen.
Ik zou het even in de gaten houden, voor mij werkte het goed.
Ik gaf aan dat mijn model 3's niet bij waren met de laatste update en hij heeft ze daarna meteen gepushed naar de auto's.
 
Gisteren ook met de M3 naar SeC Rotterdam geweest. De S was voor diverse zaken daar en ik zit maar 12 minuten van ze vandaan en heb genoeg deelauto’s staan dus hoef nooit vervangend vervoer (wat ze wel kosteloos wilde verzorgen overigens) . Moest toch nog even de schade laten zien in de wielkast van de aflevering laatste dag maart. Al 3 weken last van beperkte dode hoek melding en al een maand geen updates (laatste 20.2.1) waar de andere M3 en de S wel een paar updates al verder zitten. Het SeC gaf aan dat ze in batches updaten en deze M3 de laatste voor deze uitvoering heeft nadat ze in het systeem hadden gekeken. Volgens telslafi zit echt zowat niemand meer op deze oude en ik had hier gelezen dat een defect zoals mogelijk een camera ervoor kan zorgen dat je geen updates krijgt. Hij moet voor de schade op 1 augustus terug, dan kijken ze ook naar de beperkte dode hoek meldingen wel wisten zij mij te vertellen dat ze geen software meer kunnen pushen sinds kort, alles moet via Tesla US lopen en kost 69 dollar om te doen.....
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik zie de chatfunctie nog wel maar hij is disabled. Misschien alleen op bepaalde tijdstippen.
Ik zou het even in de gaten houden, voor mij werkte het goed.
Ik gaf aan dat mijn model 3's niet bij waren met de laatste update en hij heeft ze daarna meteen gepushed naar de auto's.
Heel raar, ik zie de chatfunctie nu ook op mijn mobiel, echter op mijn desktop was de chatknop niet te zien. Ik ga het maar eens proberen, dank voor de info
 
Ik heb de chat zojuist geprobeerd. Die lijken vanaf 8:30 beschikbaar, tot 18:00 (Amsterdam tijd).
Bij mij werd gemeld dat de status 'wifi pending' is. Ik ga nog een keer contact op moeten nemen op het moment dat de auto daadwerkelijk wifi verbinding heeft zodat ze mee kunnen kijken.
 
Na 1 uur en 24 minuten een aardige Engelstalige dame aan de telefoon. Ze kan de update niet doorzetten want er is iets mis. Een techneut gaat er naar kijken, maar dat kan wel een paar weken duren. Er wordt contact met me opgenomen. Dat hebben we vaker gehoord ;(