Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Gelukkig dat de rijders-voor-rijders-map niet teveel gebruikt wordt. (Is ze eigenlijk nog wel nodig?)
Want het gratis gebruik wordt beperkt.

ZeeMaps
We map your lists

Hi there,

Starting April 1, 2018, we will be limiting views on maps not owned by an active paid plan to 100 map views.

If you are currently on the Basic plan, please upgrade to a paid plan before April 1 for un-interrupted service.

To upgrade, sign-in, click on your name or email on the top right to get to your Account page. Then, use the Upgrade tab.

If you created a map without registering, sign-up and upgrade your account.

Contact us if you need assistance adjusting to this change.

Sincerely,

The ZeeMaps Team

ZeeMaps
21060, Homestead Rd, Suite 150, Cupertino, California 95014, United States

[email protected]
+1-408-914-2955

You are receiving this email as you have registered with us at ZeeMaps. Unsubscribe
 
Gelukkig dat de rijders-voor-rijders-map niet teveel gebruikt wordt. (Is ze eigenlijk nog wel nodig?)
Want het gratis gebruik wordt beperkt.

ZeeMaps
We map your lists

Hi there,

Starting April 1, 2018, we will be limiting views on maps not owned by an active paid plan to 100 map views.

If you are currently on the Basic plan, please upgrade to a paid plan before April 1 for un-interrupted service.

To upgrade, sign-in, click on your name or email on the top right to get to your Account page. Then, use the Upgrade tab.

If you created a map without registering, sign-up and upgrade your account.

Contact us if you need assistance adjusting to this change.

Sincerely,

The ZeeMaps Team

ZeeMaps
21060, Homestead Rd, Suite 150, Cupertino, California 95014, United States

[email protected]
+1-408-914-2955

You are receiving this email as you have registered with us at ZeeMaps. Unsubscribe
We zullen maar al op zoek gaan voor sponsors om Elon Bear zijn map te financieren...
 
Handige info, dank!
Suggestie: Als de eerste post niet meer valt aan te passen en de wiki niet bereikbaar lijkt, kunnen we dan een nieuw draadje hier voor openen waarvan de first post wel goed te bewerken is, die sticky maken en deze 'oude' op slot gooien?
ik kan de eerste post niet meer aanpassen...

Ik heb de site maar open gezet, zodat jullie eens kunnen kijken.
Home | Tesla Owners Club Nederland en Wiki | Tesla Owners Club Nederland
 
Handige info, dank!
Suggestie: Als de eerste post niet meer valt aan te passen en de wiki niet bereikbaar lijkt, kunnen we dan een nieuw draadje hier voor openen waarvan de first post wel goed te bewerken is, die sticky maken en deze 'oude' op slot gooien?
het probleem is dat in het algemeen na een tijdje de eerste post niet meer aan te passen is. Dus biedt maar heel even een oplossing.
Die wiki zou toch eigenlijk gewoon moeten werken. En die is ervoor bedoeld. Kan iemand dat eens uitzoeken?
 
@Merijn
Ah dus ik ben niet alleen? SuC-kaart wekt ook niet en nochtans op supercharge.info wel.

Hallo, ben er even een jaar tussenuit geweest hier wegens verbouwing, kinderen etc. waardoor weinig tijd overbleef... :oops:
Hoop binnenkort weer eens tijd te hebben om de site te vernieuwen en niet functionerende onderdelen te updaten.
In mijn 2013 Model S gebruik ik de browser (en dus ook mijn eigen site) eigenlijk bijna niet meer omdat die zo traag is geworden. Daarnaast vind ik het nieuwe kleinere browser venster minder praktisch.
Ook heb ik er last van dat bij een van de updates afgelopen jaar een enkele klik een dubbelklik lijkt te zijn geworden waardoor sommige dingen vreemd reageren.
 
  • Like
Reactions: HWS and Wim S.