Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Rotary-Day @ Zolder : Track, Classic's AND EV's !

This site may earn commission on affiliate links.

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,138
6,305
Grobbendonk, Belgium
ROTARYDAY- ZOLDER
TRACK, CLASSIC`S
AND EV's !



Ooit eens met je Tesla op een Race-Circuit willen rijden ?
Waarom niet meteen op het befaamde circuit van Zolder !
Inderdaad, hét circuit waar bvb Niki Lauda zowel in 1975 als in 1976 de Formule-1 race gewonnen heeft !
Nu is je kans, op 31 oktober 2019.
Tijdens de FULL E-RUN.

Of misschien heb je nog een echte racewagen staan, zoals een paar forumleden ?
Dan kan je gewoon komen racen, Pedal to the Metal; ook al op 31.10 !
Tijdens de RACE RUN.

Heb je géén racewagen staan, maar wil je toch met een ICE een paar toertje maken op het circuit ?
Ik kan het mij moeilijk inbeelden dat je dat liever met je ICE dan met je EV wil doen; maar ja, er zijn wel meer vreemde snuiters hier op het forum.
Ook dat kan op 31.10 - tijdens de ROAD RUN.

Kijk voor de verschillende mogelijkheden eens op RotaryDay-Zolder (Track Day)




Voor diegenen -en ik weet dat er zo velen zijn op het forum- die een mooie classic hebben staan :
Wel, kom hem nu eindelijk eens showen voor de andere TMC-leden.
Ja, ook dat kan op 31.10 in Zolder !

Of overweeg ook jij een echte classic car aan te schaffen ?
Misschien ben je op zoek naar info hoe je ClassicCar te restaureren ?
Wel, kom naar Zolder op 31.10.

En kijk intussen eens op RotaryDay-Zolder (Classic`s Day)




Zoals je al gemerkt heb, het is een heel uitgebreid en interessant programma, daar in Zolder op 31.10
Het volledige programma kan je vinden op RotaryDay-Zolder


Eén en ander is een organisatie van Rotary-Diest - en de opbrengsten van deze dag gaan volledig naar één van de goede doelen :
Kom op tegen Kanker , https://www.tegek.be/ , http://www.ckgdeschommel.be/


Uiteraard hoop ik vele TMC-Tesla's te zien op 31.10
De Jaguar I-Pace club heeft al toegezegd, en zeg nu zelf : we kunnen het toch niet maken dat er meer I-Pace zouden zijn dan Tesla ?
En vergeet ook niet dat het Circuit van Zolder op exact 3,3 km van de Supercharger ligt !


Jij komt toch ook ? Ik alvast wel !
 
  • Informative
Reactions: CJA Hulskamp
Ik merk dat mijn tekst onduidelijk is.

Het échte racen is tijdens de Race-run.

Tijdens de EV-Run wordt -voor broekies als ik- de kans geboden om ook eens een paar rondjes te rijden, zonder dat je meteen Max probeert te imiteren.

Overigens zijn er die dat véle activiteiten - zoals rond de old-timers - waardoor het geheel best een leuke dag wordt zonder dat men op het circuit moet gaan rijden.


(En om af te sluiten nog even herhalen dat de opbrengsten volledig naar het goede doel gaan, ikzelf ben helemaal géén betrokken partij -het is een organisatie van Rotary-Club Diest- maar ik vind het zelf een mooi initiatief dat ik oa. bij deze, en door deelname wil steunen.)
 
  • Like
Reactions: Paco
Ik merk dat mijn tekst onduidelijk is.

Het échte racen is tijdens de Race-run.

Tijdens de EV-Run wordt -voor broekies als ik- de kans geboden om ook eens een paar rondjes te rijden, zonder dat je meteen Max probeert te imiteren.

Overigens zijn er die dat véle activiteiten - zoals rond de old-timers - waardoor het geheel best een leuke dag wordt zonder dat men op het circuit moet gaan rijden.


(En om af te sluiten nog even herhalen dat de opbrengsten volledig naar het goede doel gaan, ikzelf ben helemaal géén betrokken partij -het is een organisatie van Rotary-Club Diest- maar ik vind het zelf een mooi initiatief dat ik oa. bij deze, en door deelname wil steunen.)

Jammer dat de datum voor mij niet past, eind oktober vertrek ik naar Azië. Anders had ik als mede-rotariër (RC Zottegem) graag deelnemen aan jullie event.

Kan je een flyer/pdf mailen via pm ? Ik zal deze dan doorsturen naar onze Rotary club.