Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Vlag van een carrefour winkel op het dak gekregen. Tesla stuurt me door naar een carrosseriewerker in Aalst. Zelf van Maasmechelen. Waar zou ik, dichter in de buurt, mijn wagen durven laten bijwerken? Mag ook over de grens in NL of D zijn. Aken (zelf dusseldorf of Keulen) is nog dichterbij voor mij.
 
Vlag van een carrefour winkel op het dak gekregen. Tesla stuurt me door naar een carrosseriewerker in Aalst. Zelf van Maasmechelen. Waar zou ik, dichter in de buurt, mijn wagen durven laten bijwerken? Mag ook over de grens in NL of D zijn. Aken (zelf dusseldorf of Keulen) is nog dichterbij voor mij.
Ik heb goede ervaringen met Fixico | Autoschade Herstel
Daar vraag je snel en eenvoudig offertes in de buurt aan.
 
Ze kunnen veel, maar zo midden over de vouw, zal me oprecht verbazen als ze die onzichtbaar eruit weten te halen zonder te moeten spuiten.
Geen probleem ik heb grotere schade's gezien die er onzichtbaar voor het gemiddelde oog "uitgewreven" zijn. Nadeel is echter dat er wel sneller weer een deuk(je) inzit aangezien er kracht uit het materiaal wordt gedrukt. Maar dat weegt niet op mijnziens tegen het mogelijke kleurverschil.
Let maar eens op zilvergrijze auto's daar is kleurverschil het makkelijkste waar te nemen.
 
image.jpg


Yes. Weer.
 
Hoe is het in Nederland gesteld met de vervangwagens bij de Tesla Certified Bodyshops ?

Ik heb een kale (geen navi, geen bluetooth, manueel) seat ibiza meegekregen, Tesla weet ondertussen ook al dat ik dit een marginale vervangwagen vind.

Ik hoop de Tesla vlug terug te hebben ...
 
Hoe is het in Nederland gesteld met de vervangwagens bij de Tesla Certified Bodyshops ?

Ik heb een kale (geen navi, geen bluetooth, manueel) seat ibiza meegekregen, Tesla weet ondertussen ook al dat ik dit een marginale vervangwagen vind.

Ik hoop de Tesla vlug terug te hebben ...

Vast omdat op afstand de leds van de koplampen een beetje op die van de Tesla lijken...:wink:
Maar even serieus: je hebt wel gelijk, de auto's zijn qua kwalificatie in geen velden of wegen vergelijkbaar. Ik vind marginaal nog heel netjes uitgedrukt.
 
Hoe is het in Nederland gesteld met de vervangwagens bij de Tesla Certified Bodyshops ?

Ik heb een kale (geen navi, geen bluetooth, manueel) seat ibiza meegekregen, Tesla weet ondertussen ook al dat ik dit een marginale vervangwagen vind.

Ik hoop de Tesla vlug terug te hebben ...
Kreeg bij abs splinter ook te horen "we hebben bijvoorbeeld een ford focus".
Even flitste door mijn hoofd "ohnee dat kan echt niet", maar bedacht mij snel dat ik mijzelf niet zo moet aanstellen.
10 jaar geleden voelde ik mij een hele baas in een focus.
en er zijn veel gezinnen die het met minder moeten doen.
 
Kreeg bij abs splinter ook te horen "we hebben bijvoorbeeld een ford focus".
Even flitste door mijn hoofd "ohnee dat kan echt niet", maar bedacht mij snel dat ik mijzelf niet zo moet aanstellen.
10 jaar geleden voelde ik mij een hele baas in een focus.
en er zijn veel gezinnen die het met minder moeten doen.

Dat klopt natuurlijk helemaal wat je schrijft, maar dat is niet waar het hier om gaat.
Bij een vervangende auto vanwege een contract waar je voor hebt betaald, heb je (zo heb ik het tenminste begrepen) recht op een auto van een vergelijkbare klasse of één klasse lager (hoger mag natuurlijk ook :rolleyes:).
Volgens mij is een Seat Ibiza niet één klasse lager, maar zit er wel wat meer tussen.
 
Vlak voordat ik mijn vorige auto inleverde om plaats te maken voor de Tesla, had ik de pech hem even tegen een andere auto aan te rijden. Dus hij moest nog gauw gerepareerd worden. Nu is een Peugeot RCZ niet echt te vergeljken met de Model S, maar het is toch ook geen armoedige wagen. Als vervangend vervoer kreeg ik een Peugeot 107.... Da was wel even wennen. Klein, geen vermogen, hoop herrie, nul luxe (het was echt de basis uitvoering) en een waardeloze zit.

Toch kon ik me er niet druk om maken: het reed en ik kon een paar dagen lang wel het gevoel hebben dat ik heeeeeel hard reed zonder bang te zijn voor bekeuringen En inderdaad: daarna waardeerde ik mijn eigen auto weer des te meer.

Het had echter niet langer dan een paar dagen moeten duren overigens...
 
... seat ibiza meegekregen,.

same here; van Aalst naar Maaseik, klantenbezoeken van 150km enkel, ... , ik kan je verzekeren, geen comfortabele rit(ten) :(
Voor een bodyshop die tesla certified is, en ook aston martin, verwacht ik toch net dat ietsje meer. Iemand die met een vanquish rijdt gaat ECHT niet tevreden zijn met een Seat Ibizia :p Maar er moet wel gezegd worden dat de mensen in Hofstade zeer vriendelijk zijn, en zéér behulpzaam zijn! Het werk dat ze daarenboven afleveren is top! Alleen jammer van die vervangwagen