Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is zeer vervelend :( Ik heb aanstaande zaterdag een trouwerij waar ik de auto moet gaan gebruiken als een trouwauto :( Schade aan mijn linker deur, en plaat boven mijn wiel, buitenspiegel kapot :(
20150808_101347340_iOS.jpg
 
Pffff begint nu wel erg pijnlijk te worden. Inmiddels 7 weken geleden dat ik een betonnen randje heb geraakt. Auto nog niet terug. Complicatie met een kabelboom bij het schadebedrijf. Auto staat inmiddels een week bij Tesla, maar die hebben nog niet meer kunnen doen dan een eerste diagnose, niets gevonden. Onvoldoende bezetting om ermee verder te gaan... Ik ga zelf maar weer eens bellen... Beetje anti-referral programma zo langzamerhand...
 
Net weer contact... Te weinig tijd... We doen ons uiterste best... Maar we moeten een ongeplande storing eerst plannen...
Of er zijn veel storingen, pechgevallen enz
Of er is onvoldoende servicecapaciteit...
Met name vervelend dat nog niet eens de diagnose is gesteld, laat staan herstel kan worden gepland.
 
Ik zou hier toch very much not amused over zijn, to stay the least. Ik had die Audi allang teruggebracht en een P85D opgevraagd. Vervolgens zien ze maar wanneer mijn auto prioriteit zou worden. Voor mij dan alvast niet meer.

7 WEKEN, KOM OP TESLA!

7 weken zou bij mij toch ook zacht gezegd niet gewaardeerd worden en zou zeker een Tesla als vervangend vervoer wensen als het zo lang moet duren. Met een A8 heb je in 7 weken al minimaal 700 liter brandstof er doorheen gejaagd gok ik... Tesla heeft toch van die reclames hoeveel brandstof er bespaard is met al die tesla's. Dit is een kleine anti-reclame dan..