Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
overigens is de lijm binnen: dus ze zijn nu druk bezig met monteren van een nieuwe zijkant.

Ik kreeg nog een goede tip van Tommaso: men voorziet namelijk dat de levertijd van nieuwe stoelen erg lang is. En op marktplaats staat een setje classic stoelen te koop in de juiste kleur. Die kosten 1750 euro terwijl twee nieuwe stoelen meer dan 5000 euro kosten. Dus gebeld met het schadebedrijf om te zien of we voor tweedehands konden gaan om zo tijd en geld te besparen. Helaas gaf Tesla aan dat productie van mijn stoelen (alsof ze die niet op voorraad hebben) al was gestart en ze dus niet meer geannuleerd kunnen worden...
 
overigens is de lijm binnen: dus ze zijn nu druk bezig met monteren van een nieuwe zijkant.

Ik kreeg nog een goede tip van Tommaso: men voorziet namelijk dat de levertijd van nieuwe stoelen erg lang is. En op marktplaats staat een setje classic stoelen te koop in de juiste kleur. Die kosten 1750 euro terwijl twee nieuwe stoelen meer dan 5000 euro kosten. Dus gebeld met het schadebedrijf om te zien of we voor tweedehands konden gaan om zo tijd en geld te besparen. Helaas gaf Tesla aan dat productie van mijn stoelen (alsof ze die niet op voorraad hebben) al was gestart en ze dus niet meer geannuleerd kunnen worden...

Maar die nieuwe stoelen zitten wel erg goed! Succes nog met wachten, hoop dat je snel weer kunt rijden in de Tesla.
 
overigens is de lijm binnen: dus ze zijn nu druk bezig met monteren van een nieuwe zijkant.

Ik kreeg nog een goede tip van Tommaso: men voorziet namelijk dat de levertijd van nieuwe stoelen erg lang is. En op marktplaats staat een setje classic stoelen te koop in de juiste kleur. Die kosten 1750 euro terwijl twee nieuwe stoelen meer dan 5000 euro kosten. Dus gebeld met het schadebedrijf om te zien of we voor tweedehands konden gaan om zo tijd en geld te besparen. Helaas gaf Tesla aan dat productie van mijn stoelen (alsof ze die niet op voorraad hebben) al was gestart en ze dus niet meer geannuleerd kunnen worden...
Nee ik zou me ook niet 4500 euro winst door de neus geboord willen zien, Tesla zijnde... :rolleyes:
 
:( dacht dat het blikschade was, maar mijn linker voorwiel had de klap opgevangen...

20160419_111517348_iOS.jpg
20160419_113726983_iOS.jpg
 

Attachments

  • 20160419_111203867_iOS.jpg
    20160419_111203867_iOS.jpg
    467.3 KB · Views: 58
  • 20160419_111203867_iOS.jpg
    20160419_111203867_iOS.jpg
    467.3 KB · Views: 42
Heeft er iemand een goed adres voor herstel van velgen, waarbij ze aluminium kunnen lassen ("happen" herstellen zonder de velgrand helemaal gelijk/af te schuren)?
Enkele weken geleden heb ik namelijk een deel van een ondergrondse parkeergarage in Nimes meegenomen, blijkbaar het gevolg van een extra verbreding (3cm) van de (zomer)velgen.o_O
 
Heeft er iemand een goed adres voor herstel van velgen, waarbij ze aluminium kunnen lassen ("happen" herstellen zonder de velgrand helemaal gelijk/af te schuren)?
Enkele weken geleden heb ik namelijk een deel van een ondergrondse parkeergarage in Nimes meegenomen, blijkbaar het gevolg van een extra verbreding (3cm) van de (zomer)velgen.o_O

Kan je uit ervaring zeggen waar je niet moet zijn... :(
Ben bij Profile Sooi in Herenthout geweest, maar heb er een slecht gevoel aan over gehouden.
 
  • Funny
Reactions: PeDuvelt
Ik kan ook al meegeven dat De Buck - Caudron wel kan herspuiten maar er extra alu oplassen doen ze niet. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig om een goede full service velg-hersteller te vinden.
Ik weet er ene in Sint-Niklaas, de werkplaats ziet er niet uit maar ze leveren wel goed werk. Het is een koppel, beide toplassers geweest in de industrie.
 
  • Like
Reactions: PeDuvelt