Afgelopen week ging mijn mobile charger kapot, deze had ik in september 2022 aangeschaft nadat mijn vorige lader na 4 jaar er mee ophield. Ik ben vervolgens langs een Tesla servicecenter gereden met de hoop daar een vervangende lader te kunnen halen.
Echter bij de balie werd ik uiterst onvriendelijk benaderd door een medewerkster die mij verweet dat ik überhaupt die lader gebruik. In haar eigen woorden:
- "Die mag je alleen in noodgevallen gebruiken"
- "Je hebt hem zeker in de regen gebruikt?"
- "Als je hem zo vaak gebruikt dan is het nogal logisch dat ie kapot gaat"
- "Waarom ga je niet naar een publieke laadpaal?"
Ik gebruik de lader ongeveer 1 à 2 keer per week. Het fijne aan de Tesla is juist dat je hem thuis op je oprit kunt opladen en niemand heeft mij ooit gezegd wat deze mevrouw beweert. Vervolgens wilde ze mijn gegevens even hebben om me daarna doodleuk door te verwijzen naar de webshop. Wij kunnen je niet helpen, daarvoor moet je de (Tesla) webshop mailen.
Normaal gesproken heb ik geen problemen met de Tesla customer service maar deze ervaring is toch op zijn minst merkwaardig.
Echter bij de balie werd ik uiterst onvriendelijk benaderd door een medewerkster die mij verweet dat ik überhaupt die lader gebruik. In haar eigen woorden:
- "Die mag je alleen in noodgevallen gebruiken"
- "Je hebt hem zeker in de regen gebruikt?"
- "Als je hem zo vaak gebruikt dan is het nogal logisch dat ie kapot gaat"
- "Waarom ga je niet naar een publieke laadpaal?"
Ik gebruik de lader ongeveer 1 à 2 keer per week. Het fijne aan de Tesla is juist dat je hem thuis op je oprit kunt opladen en niemand heeft mij ooit gezegd wat deze mevrouw beweert. Vervolgens wilde ze mijn gegevens even hebben om me daarna doodleuk door te verwijzen naar de webshop. Wij kunnen je niet helpen, daarvoor moet je de (Tesla) webshop mailen.
Normaal gesproken heb ik geen problemen met de Tesla customer service maar deze ervaring is toch op zijn minst merkwaardig.