Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Sneak Peak van Tesland.

This site may earn commission on affiliate links.

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
917
891
Netherlands
Velen van jullie zijn bij ons geweest in Almere. Nog meer mensen hebben online bestellingen gedaan bij ons. Van alle Model 3's die in Nederland verkocht zijn, hebben ongeveer 20% van de mensen wel 1 of meerdere producten en of diensten bij ons afgenomen. Daar zijn we jullie erg dankbaar voor. Veel producten maken we zelf en we laten zelf veel producten maken. Wij zijn exclusief verkooppunt van een groot aantal producten, die nergens anders te koop zijn. En we blijven innoveren, de plannen zijn groot, en er komen wekelijks nieuwe producten bij. En alles wat we verkopen, kan ook bij ons geïnstalleerd worden.
Door het groot aantal bestellingen is het even lastig om alle bestellingen op tijd bij de klanten te krijgen, want veel producten zijn niet aan te slepen....
Ook zijn de wachttijden vrij lang om diensten uit te voeren bij ons in verband met ruimtegebrek.
Daarom gaan we verhuizen. We hebben een nieuw pand gekocht, waar we in November in zullen trekken. (Nadat het pand van binnen helemaal strak en Tesla-waardig gemaakt is)
Qua wachtruimte zal het ook helemaal goed worden, en we hebben zelfs een hotel als buurman. en een aantal Destination chargers zullen ook geplaatst worden.

kabelstraat 7-1.jpg


Voor de mensen die mij (nog) niet kennen. In het blad "Aftersales Magazine" van Oktober een leuk stukje over Tesland en Yours truly.
P.S. Dit is allemaal te danken aan jullie als trouwe klanten.
Binnenkort volgt een uitnodiging voor de TMC leden voor de opening van het nieuwe pand.
aftersales.jpg
 
Dank voor de mooie woorden allemaal!

Mooie stap Herbert. Ik had eigenlijk wel verwacht dat je nieuwe vestiging in Moskou zou zijn, maar Almere is ook leuk.

Wilde ik ook, maar er zijn te weinig Tesla's daar. Dus dan maar Almere

Zie ik trouwens goed dat het 'naast' het Bastion hotel is?

Wel in de buurt, maar wel direct naast het gloednieuwe IBIS hotel. Nu nog een SuC bij hun op het terrein. (en ja, de hotelmanager heeft daar al oren naar) Wie weet wie ik bij Tesla kan benaderen over plaatsen van SuC's?

Proficiat! Misschien met het hotel aardige tarieven afspreken zodat je als klant tijdens de service wat kan rusten ;)
Al geregeld. Hotel heeft een brasserie. Tesland klanten krijgen daar gratis koffie. (bij ons trouwens ook)

Mooi pand, komt er ook een showroom achtig "iets"? (puur om even product te bekijken)
Absoluut!