You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tesla wil scherpere bochten maken met AutoPilot
Tesla wil scherpere bochten maken met AutoPilot
Is het probleem niet dat iemand een patent op dat zo goedkope stukje technologie heeft, zodat je ook aan licentiekosten zit? De regensensoren op eBay gaan allemaal aan $100+ voor zo een goedkoop stukje technologie.Daarom is een regensensor zo superieur, IR ledje en sensor (dus werkt dag en nacht) en de refractie meter. ZOOOOOOO simpel en zoooooo goedkoop. Het enige wat Tesla had kunnen doen is de IR data ook het neural net in sturen zodat deze info gecombineerd kan worden. Kijk, dan had "Deep Rain" *echt* superieur geweest.
Geen last van met een S10+, keer opnieuw pairen wellicht?En weet iemand mij wellicht te vertellen hoe ik kan voorkomen dat mijn Tesla het oproepgeluid op mijn Galaxy S10+ (Android 10) uit zet nadat ik ben uitgestapt. Dit had ik eerder niet met mijn telefoon maar blijkbaar regelt de Bluetooth verbinding van de Tesla de volumes van mijn toestel maar zet niks terug na ontkoppelen/uitstappen.
Geen nood aan de man maar wel onhandig om telkens je "mute' handmatig te moeten uitschakelen....
Geen last van met een S10+, keer opnieuw pairen wellicht?
Offtopic: de Flitsmeister One werkt briljant als oplossing voor dat je met een Tesla FM niet automatisch kunt opstarten als de BT verbindt.
Jij hebt geen 3 toch? Met phone key heb je namelijk anders de hele dag Flitsmeister aan het batterijslurpenGrappig, dat doet die bij mij dan weer wel!
Dat is nou het probleem met miezer.... dat vervormd het beeld niet maar is enorm hinderlijk.
De Tesla camera's hebben er amper last van omdat deze zo dicht op de voorruit zitten. Probeer maar eens bij regen je ogen naar de voorruit toe te brengen en je kunt opeens veel duidelijk zien wat er voor je zit.
De miezer druppels zitten op een paar centimer van sensor.
Probleem met een klein diafragma is dat er amper ligt binnenkomt. Op die kleine sensoren zie je in de schemering en het donker dus helemaal niks als het diafragma klein is. Het diafragma kan dus niet klein gezet worden en omdat deze niet klein gezet kan worden is dus de brandpuntafstand van praktisch alle lenzen geoptimaliseerd op de werkafsstand
Daarom is een regensensor zo superieur, IR ledje en sensor (dus werkt dag en nacht) en de refractie meter. ZOOOOOOO simpel en zoooooo goedkoop. Het enige wat Tesla had kunnen doen is de IR data ook het neural net in sturen zodat deze info gecombineerd kan worden. Kijk, dan had "Deep Rain" *echt* superieur geweest.
Daar is pin to drive voor, al hebben ze je sleutel komen ze niet weg.
Hi, kan je deze even wat uitleggen? heb een 3 en zat aan Flitsmeister One te denken maar mis iets geloof ikJij hebt geen 3 toch? Met phone key heb je namelijk anders de hele dag Flitsmeister aan het batterijslurpen
Helder, dank!Model 3 gebruikt Bluetooth voor de phone key, en ondanks dat de phone key wel genoeg signaal moet hebben om te werken (metertje of 2) kun je op 10 meter afstand alsnog zien dat hij dan wel verbonden is in de app. Dat betekent dus dat als je de auto naast je huis op staan dat je aan de lopende band verbinding maakt terwijl je door je huis loopt. Geen probleem.... behalve dat Flitsmeister echt batterij zuipt door de GPS.
FM One lost dit prima op doordat ie als beacon in je auto zit en FM dus opstart zodra je begint te rijden. Duur geintje voor 50 euro los overigens maar vond de introaanbieding voor 40 inclusief een jaar Pro abo beter in balans.
Quote "Probeer maar eens bij regen je ogen naar de voorruit toe te brengen en je kunt opeens veel duidelijk zien wat er voor je zit."Dat is nou het probleem met miezer.... dat vervormd het beeld niet maar is enorm hinderlijk.
De Tesla camera's hebben er amper last van omdat deze zo dicht op de voorruit zitten. Probeer maar eens bij regen je ogen naar de voorruit toe te brengen en je kunt opeens veel duidelijk zien wat er voor je zit.
De miezer druppels zitten op een paar centimer van sensor.
Probleem met een klein diafragma is dat er amper ligt binnenkomt. Op die kleine sensoren zie je in de schemering en het donker dus helemaal niks als het diafragma klein is. Het diafragma kan dus niet klein gezet worden en omdat deze niet klein gezet kan worden is dus de brandpuntafstand van praktisch alle lenzen geoptimaliseerd op de werkafsstand
Daarom is een regensensor zo superieur, IR ledje en sensor (dus werkt dag en nacht) en de refractie meter. ZOOOOOOO simpel en zoooooo goedkoop. Het enige wat Tesla had kunnen doen is de IR data ook het neural net in sturen zodat deze info gecombineerd kan worden. Kijk, dan had "Deep Rain" *echt* superieur geweest.
Jij hebt geen 3 toch? Met phone key heb je namelijk anders de hele dag Flitsmeister aan het batterijslurpen
Heb net een filmpje gezien van I1Tesla over de .7 (met in Amerika FSD mogelijkheden). Je wilt dan echt niet op de .7 vertrouwen. Binnen dat filmpje van max 30 min. mogelijk 4 tot 5 aanrijdingen gehad, 10 mensen dood gereden, objecten niet gezien of voor andere zaken aangezien. Het meeste was dat de auto de zaken te laat herkende. Het is nog echt niet rijp genoeg.........Helemaal nog in een Beta- cq testfase waarbij de luier zeker nog om moet blijven.
Ik ben alleen niet van mening dat de camera's niet voldoende kunnen zijn met wat slim trainen en processen.
Die mening mag je hebben
Met normale of stevige regen heeft en had de Tesla niet echt een probleem maar nu met Deep Rain is in de schemering het wel een stuk beter.
Waar Tesla faalt is dus miezer/motregen, hele fijne regen die heel langzaam je voorruit vult met kleine spikkels. Nu ook nog met Deep Rain.
Een bestuurder ziet dat heel snel want:
a. stereoscopisch zich
b. het feit dat de druppels zich 60-90cm van de ogen bevinden
c. het hoofd beweegt
d. het waar te nemen oppervlak zeer groot is
Dan hebben we de Tesla cameras:
1: Resolutie is maar 1280 x 960 pixels, dat is echt weinig
2: Framerate moet hoog blijven, dus diafragma niet te klein want anders valt er te weinig ligt binnen
3: Stereoscopisch zicht zou door AP geemuleerd kunnen worden
4: Camera's zitten heel dicht op het glas
5: Camera's zijn fixed
6: Camera's kunnen niet focussen op het glas, ook al zouden ze dat WEL kunnen dan zouden ze niets meer kunnen waarnemen op afstand, hoe harder je rijd hoe belangrijker het wordt om de verte scherp te hebben.
Je kunt controleren natuurlijk wat AP ziet door nu gewoon een TeslaCam snapshot te nemen.