Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
8ADDC863-D291-468E-B023-8C6EE9FA9039.jpeg
C2B77A3A-CDFC-4F7E-A662-D496C17AB7FC.jpeg
 
Ik kreeg ook 20.17 binnen net. Ik merk dat andere al een tijdje op de .24 zitten.
Geen idee waarom, ik heb wel geen FSD. Zou het daaraan kunnen liggen?
Ik zie ook dat 20.17 nu ook features van .24 heeft zoals de stoplichten beta....
 
Ben ik nu de enige die het verwarrend vind alle threads over de verschillende versies ? :-/ ik had gelezen dat men dat liever had maar snap ik dus nu niet zo goed waarom, zeker nu er leven meerdere thread tegelijk van versie die niet enorm andere nieuwe functionaliteiten hebben... Maar goed als de meerderheid voor is prima, maar ben zelf wel opzoek naar de beste manier om mee om te gaan...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Vind het juist overzichtelijk, indien er een nieuwe branch (nu.24) is staat daar alles in over die versie. Tevens valt een nieuwe branch nu goed op door een nieuwe thread. Merk bij mezelf dat wanneer je auto naar een nieuwe branch gaat je de oude branch thread niet meer zo interessant vind. Dus kun je die voortaan skippen met lezen.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik de firmware threads wel het leukste vind en ik de oudere treads toch lees.. Haha
 
Recentelijk 2020.24.6.4 geïnstalleerd en nu gaat mijn auto niet meer uit?? Ben ik de enige of zijn er meer gevallen?

Update; volgens Tesla ben ik de enige.... "Even" (want gewoon 45 minuten in de wacht gehangen - Tesla grow up please!) met Tesla gebeld en na enige pogingen om op afstand het probleem te verhelpen, werd ik vriendelijk (dat dan weer wel..) verzocht me te melden bij een SeC.
 
Update; volgens Tesla ben ik de enige.... "Even" (want gewoon 45 minuten in de wacht gehangen - Tesla grow up please!) met Tesla gebeld en na enige pogingen om op afstand het probleem te verhelpen, werd ik vriendelijk (dat dan weer wel..) verzocht me te melden bij een SeC.

Probleem bleek de sensor in de stoel te zijn. Die detecteerde niet dat de bestuurder niet meer in de auto zat en dus ging-ie niet uit. Geen software probleem dus. Snelle diagnose, snelle oplossing, goed gedaan Tesla!