Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software update 2019.5.25, wat is nieuw?

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn M3 kreeg net bovenstaande update. Wie weet er al wat er veranderd is?


Bij ons ook net gebeurd..:mad: en deze dus
v90.2019.5.25.jpg


Dode hoek waarschuwingsgeluid, Spiegels inklappen op basis geofencing en wat Nieuwe talen worden vermeld in de release notes.
 
Last edited:
Dit is 6 versies verder dan mijn vorige (2019.4.3.1). Ik hoop en verwacht eigenlijk dat er wel onder de motorkap iets meer is gebeurd dan in de releasenotes aangegeven; met name bugfixes. Ik ben benieuwd of de sos e-call melding nu wegblijft. Volgens Stats horen we nu bij de 0,1% van de tesla vloot die deze versie heeft.
 
De nieuwste versie 2019.7.11 77ce4d4 is net uit in de VS (V3 Supercharging unlock), de vorige nieuwste (in de TeslaFi vloot) is dus deze versie, de 2019.5.25 8301c3d.

Europa krijgt dus de nieuwste functies gewoon (nog) niet zoals sentry mode, ongeacht software versie, want wij zijn nu heel erg up-to-date.
 
Wat wel nieuw lijkt tussen 2018.51.x en 2019.5.25 is volgens mij de "Hellingshoek / Interieur detectie" optie onder Alarmsysteem, die had ik volgens mij eerder nog niet. Zou je een Tesla nu dan toch bij iets meer verzekeraars kwijt kunnen? ;)
 

Attachments

  • 20190307_094954.jpg
    20190307_094954.jpg
    664.4 KB · Views: 115
  • Like
Reactions: Remog
Als je service belt kunnen ze die sos melding remote oplossen; zo hebben ze het bij mij gedaan
Interessant, ik heb een paar dagen geleden gebeld en toen ik kreeg ik het antwoord dat ze geen idee hadden hoe ze dat moesten oplossen, dat ik maar af een toe een reset moest uitvoeren (dan gaat het inderdaad een tijdje weg) en dat het hopelijk in een toekomstige update wordt verholpen. Leuk zulke tegenstrijdige berichten, is goed voor het vertrouwen in de organisatie.
 
Die SOS melding zit er in ieder geval nog in.

Bij mij lijkt ie weg te zijn.
Heb alleen nog maar twee korte ritjes gereden na de update, maar hem niet meer gezien.

Bij de Tesla Store in Duiven zeiden ze dat die melding ook te maken kon hebben met een kabel die nog wel eens los zat. Wellicht is dat bij jou het geval (of wellicht komt de melding bij mij straks ook weer gewoon terug).