Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Heb 'm ook net gekregen. Helaas, enkel bugfixes en geen NoA voor de MS.

Er zijn genoeg bugs to fix, dus ik krijg voorlopig niet genoeg van bugfixes! o_O

Deze versie is voor AP1 rijders heel goed. Rijdt bochten mooi en zelfs het slalommen rond verkeersheuvels in 80 km wegen gaat uitstekend. Ik zit niet met smart te wachten op een nieuwere versie.

Dat is toch eigenlijk ook wel een trieste constatering, al ben ik het helemaal met je eens. Met iedere update gaat ook mijn Apple desktop uit 2013 slechter werken; een dag zonder update is een dag langer dat ik nog met dat ding kan werken.
 
Dat is toch eigenlijk ook wel een trieste constatering, al ben ik het helemaal met je eens. Met iedere update gaat ook mijn Apple desktop uit 2013 slechter werken; een dag zonder update is een dag langer dat ik nog met dat ding kan werken.

M.b.t. Apple computers heb ik toch een andere ervaring. Mijn
dagelijkse werkpaard is een Apple MacBook Pro 17 van ... voorjaar 2009. Dat ding is met een 2.93 mHz processor en een drie jaar geleden geplaatste 1 TB SSD schijf nog 100% op snelheid. Ik kan de allerlaatste systeemsoftware niet meer draaien, maar beveiligingsupdates komen nog gewoon binnen.
 
  • Like
Reactions: Superendo
45F13DA1-285C-463D-A719-D2FBC3E836B9.jpeg
Binnenkort nieuwe versie autopilot:
 
  • Funny
Reactions: Superendo
M.b.t. Apple computers heb ik toch een andere ervaring. Mijn dagelijkse werkpaard is een Apple MacBook Pro 17 van ... voorjaar 2009. Dat ding is met een 2.93 mHz processor en een drie jaar geleden geplaatste 1 TB SSD schijf nog 100% op snelheid. Ik kan de allerlaatste systeemsoftware niet meer draaien, maar beveiligingsupdates komen nog gewoon binnen.

EENHEDEN POLITIE!

2.93 millihertz is wel heeeeel langzaam.
 
Even reset doen?

Ik begreep dat sentry mode alleen beschikbaar is op HW2.5?
Op autos die na augustus 2017 zijn gebouwd: Sentry Mode: Guarding Your Tesla

Mijn X is 16 september 2017 geleverd, eind juni besteld. Dan klopt bovenstaand toch niet?

Denk dat HW2.0 eigenaren krijgen waar op Twitter om gevraagd werd, het rode HAL 'oogje' zodat er geen onderscheid gemaakt kan worden tussen Tesla's die wel kunnen opnemen en die dat niet kunnen. Je kan hem dus aanzetten, maar hij doet verder niks.