TESJay
Member
Kun je WiFi “faken” door verbinding te maken met de telefoon als hotspot?Volgens mij is dat niet noodzakelijk hoor. Als hij wat verder weg geparkeerd staat krijg ik ook gewoon updates met 1 a 2 streepjes.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kun je WiFi “faken” door verbinding te maken met de telefoon als hotspot?Volgens mij is dat niet noodzakelijk hoor. Als hij wat verder weg geparkeerd staat krijg ik ook gewoon updates met 1 a 2 streepjes.
Volgens mij is dat niet noodzakelijk hoor. Als hij wat verder weg geparkeerd staat krijg ik ook gewoon updates met 1 a 2 streepjes.
Ik hoef daar geen testjes voor te doen. Zoals ik al aangaf bij 1 a 2 streepjes wifi in de auto haalt hij nog steeds updates binnen. Ik kan dat zien in de logs op het netwerk dat het via wifi gaat en niet via LTE.Doe gewoon her en der in je huis, bij de auto etc wat testjes met bv Test voor internetsnelheid
Dat is heel verhelderend of het nou onvangst via de Model 3-Wifi-antenne of de Model 3-Lte antenne is.
Die 2 antennes zitten allebei in de bestuurdersspiegel.
Suc6
View attachment 413324
Ik ervaar in een 2018 MS75D met MCU1 8% drain in 24 uur - dat is wel vergelijkbaar met jouw ervaring. Daarmee niet echt bruikbaar om standaard aan te zetten. Overigens zo sinds versie 2019.5. Zit nu op 2019.12 en wil nog niet naar.16 gaan.Sinds ik geüpdatet heb van 2019.12.2.1 naar 2019.16.2 merk ik veel meer drain als ik sentry mode gebruik. [...] Wat is normaal qua battery drain? Ik had gister bijvoorbeeld 5% drain in 14 uur... Wat ik best wel veel vind? Of is dit normaal?
Het gaat om een model s 100d (aug 2018)
Goed om te lezen.
Is baanwissel mogelijk zonder dat je aan je stuur moet draaien?
Ik kan bevestigen dat 16.3 op een Model S AP2 wel degelijk NOA heeft (Navigate On Autopilot). Deze nacht geïnstalleerd en vandaag mee gereden op E40 naar kust en terug. Wegens sommige nogal onconventionele klaverbladen in België is het nog wat moeilijk, maar afritten nemen gaat wel vlot.
Ik geloof je direct. Echter het SEC gaf bij mij aan dat een ontvangst van minimaal 4 streepjes de wenselijke situatie is.Ik hoef daar geen testjes voor te doen. Zoals ik al aangaf bij 1 a 2 streepjes wifi in de auto haalt hij nog steeds updates binnen. Ik kan dat zien in de logs op het netwerk dat het via wifi gaat en niet via LTE.
Nee, dat was en is vooralsnog US only.Is baanwissel mogelijk zonder dat je aan je stuur moet draaien?
Omdat datzelfde icoontje ook in de nav. staat als verkeersinfo, ga ik er van uit dat dit ook bij de radio het geval is
Ik heb vorige week een vergelijkbare feedback mail naar Tesla gestuurd. Hier ook veel van dat soort wegen...Heb zojuist een mailtje gestuurd naar [email protected]. Voor degenen die geen inspiratie/tijd hebben, feel free to copy paste. Ik ben niet pro-spam, maar dit is wel dusdanig onveilig dat ze z.s.m. actie moeten nemen om ongelukken te voorkomen.
Subject: Emergency Lane Departure Avoidance extremely unsafe on some roads in the Netherlands
Dear sir/madam,
In The Netherlands, we have roads that are shared between cars and bicycles. There is a lane marking between the bike area and the car area, and there may not be a lane marking in the middle of the road. To pass an oncoming car, we need to drive partly on the bicycle path.
This type of road marking results in incorrect and extremely unsafe Emergency Lane Departure Avoidance actions, where the car gets steered back towards the center of the road and sets it up for a collision with oncoming traffic. What makes it worse it that this feature cannot be turned off permanently, it resets for every drive in 2019.16.2. Please fix this ASAP to prevent accidents.
Examples:
1. Google Maps
2. Google Maps
3. Google Maps
Kind regards,
<name>
Ik heb AP. Dank voor je toelichting! Ik zal nog eens spelen met de instellingen...maar hopelijk gaat Tesla ook wat doen in de software.Model 3 met FSD, en de waarschuwing zegt in rode letters dat ie ingrijpt op botsgevaar. Dat moet de emergency assist zijn die alleen per rit uit te zetten is. En volgens mij triggert hij alleen als ie denkt dat je een boom gaat raken door over die lijn te gaan.
Ik had ook een verhaal getypt over dit ernstige probleem op Teslarati bij een lofzangpost over de feature, maar die lijkt te zijn verdwenen? Zou me niet verbazen als dit wel verband houdt met een deelse stop op verdere uitrol van 16.2 in deze regionen, hij blijft op TeslaFi nu rond 66% fleet hangen, dat is geen canary.
Edit: nevermind die comment is er nog wel, Disqus is gewoon brak op mobiel.
Als jullie die wegen al moeilijk vinden, dan moet je eens in Meerssen komen kijken:
Of onze snelfietspaden:
Hier mij de MSWaar zien jullie dit icoontje ? Ik ben er hopeloos naar op zoek, maar zie het niet verschijnen in de Media Player. Wel op navigatiescherm, maar dat is weer iets anders.
M3 v2019.5.14.3
Richtingaanwijzer niet vasthouden of doorklikken. Alleen even (minder dan een seconde) hem aantikken en dan weer naar "neutraal"Deze week versie 16.3 binnen gekregen. (In NL, 2018 Model S100D met AP2.5 & FSD).
Eerst blij, EINDELIJK NoA !!
Helaas, lane changes werken niet meer. Niet in NoA, maar ook niet meer in standaard Autopilot :-(
Error melding is : "lane change inhibited"
Is niet de aanpassing v.w.b. 5 seconden die drars zit, werkt helemaal niet meer.
Daarmee is AutoPilot effectief onbruikbaar geworden, bij elke lane-change faalt deze.
Ik moet hem met de hand uit de AP in de andere rijstrook trekken (mijn richtingaanwijzers hebben immers al signaal aan overige verkeer gegeven).
Ik sprak gisteren bij SuperCharger v/d Valk Breukelen toevallig wat Tesla service medewerkers die daar een kleine bijeenkomst hadden met een Model-S service wagen. Een hiervan herkende het probleem van een paar MX bij het SC in Arnhem.
ZIjn er meer die dit herkennen ?