TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Some questions about Tesla S 85 Kw in dutch.

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by gelukgehad, Nov 22, 2014.

1. gelukgehad

gelukgehad Member

1) hoeveel Kw kan ik max opladen met een gewone huisstekker op 220 V met een Oma Kabel dus en wat houdt een duolader in en wat is het max aantal Km’s . En hoeveel scheelt dat met de Tesla SuperCharcher ? Dan refereer ik aan dit op hun site: http://www.teslamotors.com/nl_NL/charging#/outlet

2) Kunnen jullie vragen wanneer ze ongeveer verwachten dat een S 85 voor zo’n 40.000 á 45000 euro met zo’n 40 á 50 K op de markt gaat komen ?

3) Wat voor “brede” winterbanden kan je voor de Tesla kopen en wat bevelen zij aan en wat zijn ongeveer de kosten ?

4) Zitten er riemen of V-snaren in de Tesla ? Of zijn het alleen kettingen die niet (nooit) vervangen hoeven te worden en hoe zit het met de transmissie olie, ook levenslang ?

5) Hoe zit het met de lagers en wat is de geschatte levensduur ?

2. gelden

gelden Active Member

Share This Page