Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Specs Tesla Model 3 LR RWD?

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mijn leasemaatschappij kan ik de 3 LR rwd gewoon bestellen.
Dit model is speciaal voor de zakelijke markt uitgebracht en dus alleen via een LM te bestellen. Dit wist je denk ik niet.

Als particulier kun je alleen aan een 3 LR AWD komen door via de website een voorraad model (onder snel leverbaar) te bestellen. Begin van deze week was er nog meer dan voldoende voorraad. Op dit moment even niet.
 
Ik ben zojuist binnengewandeld bij SeC Utrecht: grootste verschil is audio. RWD LR heeft wel warmtepomp, geluidsisolatie, verwarmde achterbank, stuur etc. Ze komen uit Shanghai.
Ze konden niet aangeven hoe lang dit model aangeboden wordt, en wanneer nieuw 3 verwacht wordt. Sales van de 3 is aanzienlijk aangetrokken. Door recente verlagingen en deze variant.
 
Ik ben zojuist binnengewandeld bij SeC Utrecht: grootste verschil is audio. RWD LR heeft wel warmtepomp, geluidsisolatie, verwarmde achterbank, stuur etc. Ze komen uit Shanghai.
Ze konden niet aangeven hoe lang dit model aangeboden wordt, en wanneer nieuw 3 verwacht wordt. Sales van de 3 is aanzienlijk aangetrokken. Door recente verlagingen en deze variant.
Even kijken of ik precies begrijp wat je bedoelt, maar in essentie bedoel je dat de specs gelijk zijn aan een RWD Standard Range, met het enige verschil een grotere accu?
 
  • Like
Reactions: adjego
Ik wacht toch even op het nieuwe model. Zal zonde zijn als ik nu deze via lease aanschaf en over een paar maanden komt de nieuwe 3.
Er gaan allerlei geruchten. De één zegt aankondiging deze maand, de ander zegt dat de nieuwe M3 al in productie is, weer een ander release Q3 of zelfs Q4... geen idee.. zit in hetzelfde schuitje.

Maar ik vind de huidige Model 3 ook mooi. En ze zijn op dit moment aardig in de aanbieding, maar daar heb je als leaser minder mee van doen.