Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Specs Tesla Model 3 LR RWD?

This site may earn commission on affiliate links.
Je weet niet wanneer hoe komt, wat hij kost en welke versies ze als eerste gaan uitleveren.
Een RWD LR zou zo maar weer uit de lijst kunnen verdwijnen.
De huidige 3 is momenteel het beste wat je in zijn klasse kunt krijgen. Na introductie van de nieuwe, zal hij de op na beste zijn. Good enough for me.
Ik ben mijn bestelling voor een RWD LR aan het afronden en zie wel wat er gaat gebeuren (levering zou in feb moeten zijn).
 
Voor de snelle beslisser:

1686644170809.png


Bijna 3k korting op een RDW LR met trekhaak!

 
  • Informative
Reactions: Michel_AH
Je weet niet wanneer hoe komt, wat hij kost en welke versies ze als eerste gaan uitleveren.
Een RWD LR zou zo maar weer uit de lijst kunnen verdwijnen.
De huidige 3 is momenteel het beste wat je in zijn klasse kunt krijgen. Na introductie van de nieuwe, zal hij de op na beste zijn. Goed genoeg voor mij.
Ik ben mijn bestelling voor een RWD LR aan het afronden en zie wel wat er gaat gebeuren (levering zou in feb moeten zijn).
Februari pas? De 3 sr is er toch ook nieuw binnen 2 /3 maanden?
 
Je weet niet wanneer hoe komt, wat hij kost en welke versies ze als eerste gaan uitleveren.
Een RWD LR zou zo maar weer uit de lijst kunnen verdwijnen.
De huidige 3 is momenteel het beste wat je in zijn klasse kunt krijgen. Na introductie van de nieuwe, zal hij de op na beste zijn. Goed genoeg voor mij.
Ik ben mijn bestelling voor een RWD LR aan het afronden en zie wel wat er gaat gebeuren (levering zou in feb moeten zijn).
 

Attachments

  • IMG_0097.png
    IMG_0097.png
    480.8 KB · Views: 65
Weet iemand de levertijd in Nederland voor de model 3 rwd LR
Op voorraad: Nieuwe en gebruikte elektrische auto's | Tesla (even je postcode invullen en zoeken binnen alle leverbaar).

Indien leaseauto: ik verwacht (indien de auto deze maand is besteld) geen levering meer deze maand maar in Q3. Maar dat is koffiedik kijken.

Ik heb niet de indruk dat er het afgelopen kwartaal veel Model 3's zijn geproduceerd. Dat was eind maart wel anders.
 
En tijdelijk met 10.000km gratis SUC
Klopt, maar het valt me op dat de netto kortingen die aan het einde van de afgelopen kwartalen werden gegeven op de 3's en Y's dit kwartaal wel mee (of tegen) vallen. Minder productie of betere verkopen waardoor de voorraad slinkt? Of andere strategie?

Dacht nog een 3 LR "met extra korting" te kunnen scoren (als 2e auto naast mijn Y), maar lijkt toch niet. Misschien dan toch wachten op de facelift?
 
Klopt, maar het valt me op dat de netto kortingen die aan het einde van de afgelopen kwartalen werden gegeven op de 3's en Y's dit kwartaal wel mee (of tegen) vallen. Minder productie of betere verkopen waardoor de voorraad slinkt? Of andere strategie?

Dacht nog een 3 LR "met extra korting" te kunnen scoren (als 2e auto naast mijn Y), maar lijkt toch niet. Misschien dan toch wachten op de facelift?
Er staan er nu weer een paar met korting op de inventory pagina: Nieuwe en gebruikte elektrische auto's | Tesla
 
Zag het...twijfel nog. Maar vermoed te kort dag om alles vandaag en morgen rond te krijgen. Maar de verbeteringen van de "highland facelift" hebben me ondertussen ook een beetje nieuwsgierig gemaakt. Dus waarschijnlijk, toch een kwartaal (of 2) uitstellen....
Maar dan weet je niet of een LR RWD wordt aangeboden……

Ik heb een LR RWD besteld bij Arval met levering in feb/maart. Ik acht de kans groot dat ik straks toch in een andere Tesla rijd.
 
Das waar, maar een zwarte RWD SR staat dan bovenaan de lijst en die heeft ook SEPP, nu staat de RWD LR bovenaan, tenminste als je laag-hoog doet, wat vast iedereen doet :D.

Met de MY gooien ze er gewoon EAP of FSD op om daarna korting te geven op sommige modellen.
Ik volg niet helemaal wat je wilt zeggen? Die SEPP gaat er na aanschaf nog af bij de RWD SR. Dus die is €2950,- goedkoper dan wat je initieel betaalt.