Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storing Tesla App

This site may earn commission on affiliate links.
Hmm, het zal je toch maar gebeuren dat je op dit moment een paar dagen van huis bent en je sleutelpas niet bij je hebt..

Per post op laten sturen, dan kun je na een dag weer verder :)
Of Tesla op afstand laten openen ;)

Met m'n vorige auto ook wel eens uitgestapt met keyless sleutel in m'n zak. Auto bleef aan, vrouw stapt achter stuur en gaat naar andere kant van het land.......... Bij (poging tot) uitzetten van de auto kwam er een melding dat er geen sleutel in de buurt was. vervolgens weer terugrijden om sleutel op te halen :oops: Elk voordeel heeft zijn nadeel :D
 
Per post op laten sturen, dan kun je na een dag weer verder :)
Of Tesla op afstand laten openen ;)

Met m'n vorige auto ook wel eens uitgestapt met keyless sleutel in m'n zak. Auto bleef aan, vrouw stapt achter stuur en gaat naar andere kant van het land.......... Bij (poging tot) uitzetten van de auto kwam er een melding dat er geen sleutel in de buurt was. vervolgens weer terugrijden om sleutel op te halen :oops: Elk voordeel heeft zijn nadeel :D
Haha mooi. Elk voordeel (geen echte sleutel meer nodig hebben), heb zijn nadeel hè :D
Op afstand laten ontgrendelen is alleen niet mogelijk als de app het dus niet doet. Dan zou hooguit Tesla dat nog kunnen doen, maar geen idee hoe makkelijk ze zoiets voor je doen.

Hoe dan ook lijkt het mij ook heel sterk dat tesla opeens voor iedereen de app disabled. Dan hadden we er echt wel meer over gehoord. Ik hou dus nog steeds hoop dat dit een teken is dat onze auto er snel aan komt :cool:
 
Haha mooi. Elk voordeel (geen echte sleutel meer nodig hebben), heb zijn nadeel hè :D
Op afstand laten ontgrendelen is alleen niet mogelijk als de app het dus niet doet. Dan zou hooguit Tesla dat nog kunnen doen, maar geen idee hoe makkelijk ze zoiets voor je doen.

Hoe dan ook lijkt het mij ook heel sterk dat tesla opeens voor iedereen de app disabled. Dan hadden we er echt wel meer over gehoord. Ik hou dus nog steeds hoop dat dit een teken is dat onze auto er snel aan komt :cool:
Ik hoor het ook van mensen die wél al een auto hebben. Schijnbaar is het ook niet alleen bij NL gebruikers. Hoe graag ik het ook wil denk ik dat mijn LR AWD midden/eind juni geleverd wordt.
 
Nee, per referral komt er 6 maanden bij. Dus 22.500KM in 1,5 jaar.

Zou wel fijn zijn als die einddatum ergens stond, die zie ik nl nergens. En "extends the exp. date by 6 months" zou ik met frisse tegenzin kunnen lezen als "vandaag + 6 maanden".

Want ik heb nu die 22.5k km gehaald (en misschien nog meer), zie dat dan maar als gratis op vakantie & tripjes laden in 2019 & 2020, maar als die opeens toch maar 6 maanden geldig blijken te zijn, ga ik voortaan elke zaterdag naar de SuC om de hoek.
 
Zou wel fijn zijn als die einddatum ergens stond, die zie ik nl nergens. En "extends the exp. date by 6 months" zou ik met frisse tegenzin kunnen lezen als "vandaag + 6 maanden".

Want ik heb nu die 22.5k km gehaald (en misschien nog meer), zie dat dan maar als gratis op vakantie & tripjes laden in 2019 & 2020, maar als die opeens toch maar 6 maanden geldig blijken te zijn, ga ik voortaan elke zaterdag naar de SuC om de hoek.
Gratis Supercharging-kilometers zijn van toepassing op alle voertuigen op dezelfde account en vervallen zes maanden nadat de kilometers zijn toegevoegd. Iedere extra referral verlengt de vervaldatum met zes maanden.
 
Ditto. Afijn, ik heb hopelijk nog steeds dezelfde VIN, maar de app was vroeger gekoppeld aan de reservatie en niet een VIN, en toen werkte die nog.

Blijkbaar is die nu losgekoppeld van de reservatie en (nog?) niet gekoppeld aan de VIN.
 
Last edited:
Op afstand laten ontgrendelen is alleen niet mogelijk als de app het dus niet doet. Dan zou hooguit Tesla dat nog kunnen doen, maar geen idee hoe makkelijk ze zoiets voor je doen.

Dat kan heel gemakkelijk en snel.

Toen ik mijn Tesla ophaalde in Tilburg sloot ik mij op hun parkeerterrein per ongeluk buiten. Had de sleutelkaarten nog in de envelop in de auto laten liggen en mijn telefoon nog niet als sleutel ingesteld. Ik liep nog even terug naar binnen omdat ik de usb-kabels niet kon vinden (in de middenconsole bleek later) en gooide per ongeluk de deur dicht en in het slot. Gelukkig kon een Tesla medewerker m.b.v. de VIN en via een telefoontje naar ik vermoed Tesla Amsterdam binnen 2 minuten de auto op afstand laten openen.
 
  • Like
Reactions: JeroenReumkens
Dat kan heel gemakkelijk en snel.

Toen ik mijn Tesla ophaalde in Tilburg sloot ik mij op hun parkeerterrein per ongeluk buiten. Had de sleutelkaarten nog in de envelop in de auto laten liggen en mijn telefoon nog niet als sleutel ingesteld. Ik liep nog even terug naar binnen omdat ik de usb-kabels niet kon vinden (in de middenconsole bleek later) en gooide per ongeluk de deur dicht en in het slot. Gelukkig kon een Tesla medewerker m.b.v. de VIN en via een telefoontje naar ik vermoed Tesla Amsterdam binnen 2 minuten de auto op afstand laten openen.
In jouw geval was het wel heel duidelijk dat het jouw auto was. Maar als je telefonisch contact opneemt is het hopelijk wat lastiger? Ik hoop niet dat ze naar je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je creditcard vragen ofzo. Dat zou het erg makkelijk maken om auto’s te jatten namelijk ;)
 
In jouw geval was het wel heel duidelijk dat het jouw auto was. Maar als je telefonisch contact opneemt is het hopelijk wat lastiger? Ik hoop niet dat ze naar je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je creditcard vragen ofzo. Dat zou het erg makkelijk maken om auto’s te jatten namelijk

Dat is waar. Ik ben idd wel benieuwd hoe op afstand dan de identificatie gaat. Misschien eens uit proberen in alle rust. Heb ik het tenminste eens meegemaakt voor als het echt nodig is en vrouw en kind in de stress schieten. :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: JeroenReumkens