Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storingen - Problemen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Frunk kan weer open, zat vast in 2e slot.

De tijdelijke oplossing:
- 2 torx en de haak los maken van de kap (kun je net bij) --> trox bit-tje met steek/ring sleuteltje erop --> kap kan open
- kunststof kap in de frunk van het slot verwijderen (deel waar de release knop in zit), gewoon los klikken
- Dan kun je met je vinger de slotvergrendelin bedienen --> haakje wegduwen
- Haak weer aan de kap en dicht maken --> open en hij blijft nog steeds hangen in de 2e vergrendeling
- Maar nu kun je, net als bij een traditionele moterkap, met je vingers ertussen en het haakje kantelen

En hij is los en open.

Als onderdeel binnen is komen ze het afmaken (2 weken).
 
Beste Astrid, ik heb nagenoeg hetzelfde probleem, op 22 augustus een splinternieuwe model 3 sr+ opgehaald in Tilburg.
23 augustus, na 278km een foutmelding en de auto startte niet meer. Auto is opgehaald, na ongeveer een week wist men dat er een interne fout in de batterij zat, hier is een nieuwe batterij voor besteld, we zitten nu op 9 oktober en de batterij is nog niet binnen, men geeft aan dat het tussen 21 en 25 oktober geleverd gaat worden. We zijn dan 9 weken verder.... Gelukkig is het een leaseauto, maar blijft vervelend, ik heb dan wel ook wel na 5 dagen een Loaner gekregen, oud model S, maar vind het toch wel een rare zaak vinden dat men niets eens reserve batterijen heeft liggen. Oja, de auto werd bij de service center Den Haag niet eens aangenomen, kijk maar wat je ermee doet was daar het antwoord. Service center Rotterdam nam de wagen wel aan...

ik heb vandaag bericht gekregen dat de batterij pas eind november verwacht wordt. Wel met excuses. De loaner mogen we tot die tijd houden.
 
Na installatie van een LoJack in een deurportier kraakt het deurscherm (bv bij het rijden over een klinkerweg). Als een passagier het deurscherm aandrukt is het geluid weg. Monteur nog eens terug laten komen. Scherm eraf en weer erop gezet, dat gaf geen soelaas natuurlijk. Zijn ook niet echt stelmogelijkheden.

Heeft iemand ervaring met het aanpakken van krakende deurpanelen?
 
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is? Zit zowel op de hoek van het dakraam als rechtsboven in de vooruit. Is eigenlijk ontstaan na een service beurt. Dacht eerst dat het vuil/opgedroogd water was, maar ik krijg het met poetsen niet weg. Lijkt onder/in de toplaag van het glas te zitten.
 

Attachments

  • 93EFA713-F4B8-4B48-BA96-4F6969106BCE.jpeg
    93EFA713-F4B8-4B48-BA96-4F6969106BCE.jpeg
    347.1 KB · Views: 114
Goedemiddag dames en heren!
Ik heb soms dat als ik achteruit ben gereden en weer in voorruit zet, de rechter spiegel niet mee terug kantelt tot weer normaal. Gevolg is dat de rechter buiten spiegel een kijk naar beneden geeft ipv naar achteren. Hebben meer dit 'probleem'? Het is op te lossen door weer een keer in achteruit te zetten en dan weer in D.
 
Goedemiddag dames en heren!
Ik heb soms dat als ik achteruit ben gereden en weer in voorruit zet, de rechter spiegel niet mee terug kantelt tot weer normaal. Gevolg is dat de rechter buiten spiegel een kijk naar beneden geeft ipv naar achteren. Hebben meer dit 'probleem'? Het is op te lossen door weer een keer in achteruit te zetten en dan weer in D.
Ja dat is al een tijdje zo, soms ook met de stoel die niet goed terug gaat.

Andere oplossing is door even op je profielnaam te klikken.
 
  • Informative
Reactions: Danny1410
Iemand die kan helpen. Ik krijg de koplampen van mijn M3 niet meer uit. Niet in het scherm, hendels, middels reset. Niks. Staan nu al 2 uur te branden ook als de auto op slot gaat. Ik weet echt niet wat gedaan. Kan niet gezond zijn om deze hele nacht te laten branden. Al 2* reset gedaan ook.