Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storingen - Problemen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand enig idee waarom ik geen Sec's en Nederlandse steden in de tesla app zie als ik service wil inplannen?

Geen idee, maar gedeelde smart... Ik kon zaterdag alleen in Vietnam (dacht ik) een afspraak boeken. Dat heb ik vervolgens geprobeerd (leek me een leuke roadtrip), maar die kon niet worden bevestigd. Toen ik Google Maps opende stond die ook ergens in Azie.
 
Ik moest bellen met SeC voor afspraak mbt afleverpuntjes. Maar als ik bel wordt alleen via keuze menu naar de app gewezen. In de app kan je pas ergens in september terecht afhankelijk van de locatie. Hoe neem je normaal contact op met SeC? Waarom kan je gewoon niet iemand spreken van het SeC zelf ?
 
Vanochtend toen ik naar werk reed kreeg ik de volgende foutmelding te zien:

"Onderhoud eCall-noordoproepsysteem vereist" Neem contact op met Tesla Service.

Na twee minuten ging de melding vanzelf weer weg. Meer mensen hier last van?

IMG_20190715_083451.jpg
 
Goedemiddag Allemaal,

Ik rij sinds 3 weken ook een M3. Op een paar puntjes na ben ik tevreden. Vanmorgen ontdekt dat er een behoorlijk verschil in hoogte zit tussen mijn roofpanel en voorruit. Op de hoeken sluit deze behoorlijk goed aan echter ter hoogte van binnenspiegel / bestuurder lijkt het roofpanel te ook of de ruit te laag te liggen.

Zijn er meer met dit probleem?

Groeten,
Peter
 
Vanochtend toen ik naar werk reed kreeg ik de volgende foutmelding te zien:

"Onderhoud eCall-noordoproepsysteem vereist" Neem contact op met Tesla Service.

Na twee minuten ging de melding vanzelf weer weg. Meer mensen hier last van?

View attachment 429746
Meerdere keren een dag na een update gehad. Tegenwoordig doe ik standaard een soft reboot na een update en heb ik dat niet meer.
 
Ik moest bellen met SeC voor afspraak mbt afleverpuntjes. Maar als ik bel wordt alleen via keuze menu naar de app gewezen. In de app kan je pas ergens in september terecht afhankelijk van de locatie. Hoe neem je normaal contact op met SeC? Waarom kan je gewoon niet iemand spreken van het SeC zelf ?
Hier hetzelfde... Daarnaast probeer ik ook nog altijd een factuur te achterhalen voor mijn boekhouder, die is ook verdwenen uit mijn online account. Het is echter onmogelijk om ook maar iemand te spreken via de telefoon tegenwoordig. De verbinding wordt gewoon verbroken. En e-mails wordt nooit beantwoord.. Zojuist nog met iemand gechat, hekaas zegt die persoon gewoon dat ze je niet kunnen helpen en je toch echt moet bellen. Wanneer ik die persoon dan weer vertel dat we in Nederland niet meer kunnen bellen omdat de verbinding gewoon verbroken wordt, zegt hij dat dat onmogelijk is
 
Je kan niet meer bellen of mailen met Tesla over Service.... Zijn ze mee gestopt, waren wat klachten over ;)

Wat er niet is.... kan ook niet slecht zijn....
Precies.. Maakt het er niet handiger op. Heb vandaag als laatste optie geprobeerd delivery te bellen, maar na 2 uur in de wacht was het 17.39, en toen werd de verbinding verbroken, omdat ze gesloten waren uiteraard... Helemaal top op deze manier..
 
Goedemiddag Allemaal,

Ik rij sinds 3 weken ook een M3. Op een paar puntjes na ben ik tevreden. Vanmorgen ontdekt dat er een behoorlijk verschil in hoogte zit tussen mijn roofpanel en voorruit. Op de hoeken sluit deze behoorlijk goed aan echter ter hoogte van binnenspiegel / bestuurder lijkt het roofpanel te ook of de ruit te laag te liggen.

Zijn er meer met dit probleem?

Groeten,
Peter
Ik heb hetzelfde..weet niet of het een probleem is maar viel me laastst op
 
Zie mijn post
Storingen - Problemen Model 3
identiek beeld van bij ons ontbrekende pushpins. Er ontbraken er nog meer her en der...
Is verholpen door SeC R'dam. Daar horen dus ECHT WEL pushpins in.
Ook op de Model 3 partscatalog is eea te vinden.
En tot slot zoals ook ergens hier door mij met fotootjes gepost, bleek bij recent KwikFit bezoek ( de gratis AllSecur Zomercheck.. ) met auto op de brug ( dat kijkt toch wat gemakkelijker in de wielkasten en van onderen ) dat er alweer een andere a.h. loskomen was. Eenvoudig weer vast te pushen, maar toch...

Pushpins continued... o_O
Heee zou het daardoor komen al die posts over ontbrekende pushpins..?!
Report: Tesla Employees Pressured to Take Shortcuts to Meet Production Goals - Tesla Motors Club

".... A new report from CNBC talks to Tesla workers who say they were forced to take shortcuts to meet the company’s aggressive production goals.
Those shortcuts included using electrical tape to patch cracks on plastic brackets containing electrical components, and sometimes passing cars through inspection that were missing bolts, nuts, or lugs...."

Ook al zou je het verontschuldigend willen plaatsen in het perspectief van de Wallstreet kwartaaldruk, Tesla shortgangers enzo, dan blijft het toch heeeeel heeeeeel erg slordig en gewoon FOUT. :mad:

 
Last edited:
Geen idee, maar gedeelde smart... Ik kon zaterdag alleen in Vietnam (dacht ik) een afspraak boeken. Dat heb ik vervolgens geprobeerd (leek me een leuke roadtrip), maar die kon niet worden bevestigd. Toen ik Google Maps opende stond die ook ergens in Azie.

Het is mij succesvol gelukt on morgen 9.15 een afspraak in Hong Kong te planned