Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

supercharge lease wagen

This site may earn commission on affiliate links.
Beste

ik rijd met een leasewagen van mijn werk. De wagen staat dus niet in mijn Tesla account (maar mijn login is wel toegevoegd aan de wagen zodat ik de app kan gebruiken)

Ik heb op mijn tesla account mijn betaal gegevens ingevuld. Is dit voldoende om supercharge te gebruiken? Of gaat dit niet lukken?

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze situatie?
 
Beste

ik rijd met een leasewagen van mijn werk. De wagen staat dus niet in mijn Tesla account (maar mijn login is wel toegevoegd aan de wagen zodat ik de app kan gebruiken)

Ik heb op mijn tesla account mijn betaal gegevens ingevuld. Is dit voldoende om supercharge te gebruiken? Of gaat dit niet lukken?

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze situatie?
Ik heb ook een leasing van mijn werkgever. Als je jou credit card information onder betaalgegevens hebt ingegeven, dan kan je idd superchargen. Is de credit card van je werkgever, zijn er wel afspraken te maken die van werkgever tot werkgever verschillen. In mijn geval zijn de SC-kosten voor mijn rekening omdat mijn werkgever mij ook een Shell EV kaart heeft gegeven voor publieke laadpalen compatibel met Shell/Newmotion.
 
Voor mij was het toevoegen van een creditcard voldoende. De factuur kan ik daarna downloaden en declareren via de multitankcard portal.

Ik heb ook een leasing van mijn werkgever. Als je jou credit card information onder betaalgegevens hebt ingegeven, dan kan je idd superchargen. Is de credit card van je werkgever, zijn er wel afspraken te maken die van werkgever tot werkgever verschillen. In mijn geval zijn de SC-kosten voor mijn rekening omdat mijn werkgever mij ook een Shell EV kaart heeft gegeven voor publieke laadpalen compatibel met Shell/Newmotion.

En de wagen is bij jullie ook niet zichtbaar op je Tesla account?
 
Ik heb deze middag kunnen laden. Maar na het laden gaf de wagen een melding dat superchargen niet meer mogelijk was en dat een betaalwijze toegevoegd moet worden aan het Tesla account

Enig idee wat hieraan gedaan kan worden? Heb de lease al proberen bereiken maar zonder succes. En op mijn Tesla account is mijn betaal wijze gelinked
 
Misschien een domme vraag maar wat is de multitankcard portal

Inloggen op de website van multitankcard -> dan kom je op portal (waar je alle transacties kunt zien en dus ook "laad-bonnetjes" kunt invullen/uploaden als ik betreffende post zo lees)

Zelf geen ervaring mee, de Tesla snelladers voldoen prima voor vakanties (doen het altijd / zonder gedoe_pasje / m'n auto bepaald waar ik ga laden al dan niet onder klein beetje correctie via m'n rechtervoet en blaas :))