Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Supercharge snelheid Mx Lr raven

This site may earn commission on affiliate links.
Schets:
Vrijdag avond mijn nieuwe x gaan ophalen, vandaag even aan de supercharger gehangen in Luithagen. Er was buiten mezelf maar een andere m3 en die stond aan de andere kant. SOC was nog 200km. Dit is de eerste keer dat ik hem oplaad.

De snelheid van het laden bleef rond de 70kw/h. De m3 zat op 127kw/h. Andere stalls gaven exact hetzelfde aan laadsnelheid. Ook de converter op de m3 stekker zetten en zo laden hielp de snelheid niet.

Mijn vragen voor jullie:
Is dit normaal?
Wat ervaren jullie?
 
Vanavond met m’n ouwe X uit 2018:cool:
BCE2DB83-C4EF-4FF5-B749-D75C28432AB8.png
 
  • Like
Reactions: S-19910
Schets:
Vrijdag avond mijn nieuwe x gaan ophalen, vandaag even aan de supercharger gehangen in Luithagen. Er was buiten mezelf maar een andere m3 en die stond aan de andere kant. SOC was nog 200km. Dit is de eerste keer dat ik hem oplaad.

De snelheid van het laden bleef rond de 70kw/h. De m3 zat op 127kw/h. Andere stalls gaven exact hetzelfde aan laadsnelheid. Ook de converter op de m3 stekker zetten en zo laden hielp de snelheid niet.

Mijn vragen voor jullie:
Is dit normaal?
Wat ervaren jullie?


Dat is redelijk normaal gezien de 200km SoC, bovendien heb ik in Ekeren ook niet altijd de hoogste laadsnelheden gehad in mijn non-Raven X
 
update: Ben gisteren nog even rond de 100 geraakt, toen de SOC 120km was. Dank mannen.
Ik ben verrast over de decharge bij sentry mode en het niet uitzetten. Niet dat dit een probleem geeft, maar toch 5-10km per nacht kwijt makkelijk.