TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Supercharger in Moskou

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Mdobro, May 1, 2016.

1. Mdobro

Mdobro Member

Ik zag net op supercharge.info dat er ook al een supercharger open is in Moskou (sinds25 april).

Leuk voor een extensed roadrrip ;>)

2. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Zoals ik elders al opmerkte is een SuC in (bij) Moskou voor ons meer een destination charger en helpt dus niets om in Moskou te komen.
    Het is meer een speeltje/statement van een stel Tesla owners in Moscow. Ook die hebben er praktisch niet veel aan lijkt me. Maar het staat wel aardig bij de golf club (waar een aantal owners ongetwijfeld lid van zijn).

Mocht het ooit van een roadtrip naar Moskou komen dan ben ik wel geinteresseerd.
    Voorlopig buig ik mij over Anapa als bestemming voor deze zomer.

3. univ

univ Member

No one seems to know whether this Supercharger has US or EU connector or both. The pic of the girl charging her Model X suggest its an US connector but another pic looked more like EU. So weird. Anyone know details?

4. univ

univ Member

Reply to self: TeslaClubMoscow finally answered: There are 3 EU and 1 US connector. Yeeehaaa, Moscow, here I come :D

• Like x 2

Share This Page