Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
ebullio said:
Weet niet of het al bekend is, maar Orange wordt ook upgraded.
Dan zijn ze deze week begonnen. Ik was daar zondag nog en toen was er nog geen activiteit te bekennen.
image.jpg
 
Iemand ervaring met Calais? Het lijkt vragen naar de bekende weg, maar is het handig om daar een charge in te plannen voor je op de trein gaat?

En voor de trein zelf is het handig om als 'hoge auto' te boeken, meen ik?

Reis gaat aan de overkant naar Epsom. Terwijl ik dit intik, denk ik dat vanuit Rotterdam een goede charge in Gent en dan bij Maidstone nog een keer, voldoende voor het stuk naar Epsom vv, en dan op de terugweg bij Epsom genoeg voor Gent, het meest logisch is. Alle tips welkom. Ik ga dinsdagmiddag heen en woensdagavond terug.

Calais heeft 2 laadpunten bij een hotel.
prettig om vooraf een sanitaire stop te hebben voor je op de trein gaat.
 
Was gisteren weer ff bij Macon. Ditmaal zonder Tesla maar om ff lekker te lunchen. Helaas weer te laat 14:30 en ditmaal zelfs met enige aandrang geen salade kunnen krijgen. Is toen helaas een veel mindere lunch geworden. Erg jammer dat de Fransen buiten de standaard tijden niets te bieden hebben bij de SuC's.
 
nu zijn hier buren met de tesla aangekomen. wonen een 5 tal km van bij ons en hebben de auto enkele dagen vroeger, ze waren ook op de nieuwjaarsreceptie (van tesla club belgie)in tilburg. sliepen toen in hetzelfde hotel. en nu spreken we elkaar voor het eerst hier aan de SuC in Luxemburg. Het kan soms raar lopen.