Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga volgende week naar chalon-sur-Saône. Ik wil via Urmond, Metz, Nuits-Saint-Georges rijden. Dat laatste stuk is ongeveer 300 km. Heeft iemand ervaring of dat goed te dien is??

Normaal is dat geen probleem, wij zijn tijdens de herfstvakantie richting Montpellier gereden en dit traject maakte deel uit van onze trip. In bijlage zie je wat we gepland hadden en wat het uiteindelijk geworden is. Als je de af te leggen afstand goed in het oog houd met wat er nog rest aan typical, kom je normaal niet in de problemen. Tijdens de kerstvakantie rijden we terug maar gaan dan langs Chalons-en-Champagne. Planning is gemaakt met combinatie van site van Merijn en Google Maps.
Ik weet niet of het verbruik bij heel koud weer, veel groter is.
ScreenShot028.jpg


Ondertussen heb ik mijn sheet iets gemakkelijker en overzichtelijker gemaakt.
ScreenShot029.jpg
 
Last edited:
Nancy, al gehaald. Is de grootste permanente SuC in Frankrijk op dit moment denk ik. 4 stalls. Was ff zoeken, is het 2e Ibis hotel als je aan komt rijden.

Van waaruit was je vertrokken naar Nancy?
Buiten dat het aan een heel goed hotel ligt (wij hebben daar overnacht bij de terugreis in de herfstvakantie) zie ik qua range geen voordelen ten opzichte van Metz.
 
Van waaruit was je vertrokken naar Nancy?
Buiten dat het aan een heel goed hotel ligt (wij hebben daar overnacht bij de terugreis in de herfstvakantie) zie ik qua range geen voordelen ten opzichte van Metz.
Vanuit Metz, daar wil je niet dik een uur rondhangen s'avonds laat... Plus dat Nuits-Saint-Georges al moeilijk te halen wat vanuit Nancy. Ben met mijn gemiddelde verbruik over 1250 km niet onder de 250wh/km gekomen, en dan heb ik rustig aan gedaan:crying:. Het weer hier maakte alles goed vandaag.