Ger356
Member
Grappig: zo te zien geen CCS stekker. Blijkbaar is de ombouw naar twee stekkers helemaal los van de normale bouwstroom. Is ook een goed principe in projectmanagement: koppel geen projecten tenzij absoluut noodzakelijk.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grappig: zo te zien geen CCS stekker. Blijkbaar is de ombouw naar twee stekkers helemaal los van de normale bouwstroom. Is ook een goed principe in projectmanagement: koppel geen projecten tenzij absoluut noodzakelijk.
In dit geval is Elon Time en de Franse slag haast hetzelfde.
Heb je toch gelijk gekregen
Overigens is hij in de Tesla app nog niet opgeleverd... Zal de Tesla navi hem dan wel oppikken?
Ik doe het altijd met een Tesla. Heb nog nooit een fietsendrager geprobeerd op te laden.Heeft iemand ervaring met superchargen met een fietsendrager richting Spanje (A75)?
Tja, wordt met een S ook wat lastig..Ik doe het altijd met een Tesla. Heb nog nooit een fietsendrager geprobeerd op te laden.
Tja, wordt met een S ook wat lastig..
Maar ik bedoel natuurlijk of je met een fietsendrager achter de X nog wel kunt superchargen ivm de kabellengte.
Wij hebben twee delen van Frankrijk aangedaan, met achter onze MX een Thule Easy Base 949 (zie foto) en het laden ging probleemloos. Wel stapte er iemand uit om te zien hoever ik naar achteren kon ;-) want de sensoren deden het natuurlijk niet.
Tja, wordt met een S ook wat lastig..
Maar ik bedoel natuurlijk of je met een fietsendrager achter de X nog wel kunt superchargen ivm de kabellengte.
Klinkt goed! Die route neem ik ook.Ik heb deze zomer de route over Rijsel/Parijs en dan a75 langs het viaduct van Millau tot in Spanje gedaan met fietsendrager achter de X. Geen enkel probleem! Je moet wel een copiloot hebben die even uitstapt omdat de fietsen de camera belemmeren.
Weet iemand hoe het vordert met CSS aanpassingen aan SuC’s in Frankrijk, specifiek die bij Calais aan de A16 bij Zac Les Terasses? Eind maart - als de leveringsgoden goed gezind zijn - naar Le Touquet met M3
Zit in eenzelfde schuitje qua vraag, Kijk zelf momenteel voor m'n vakantieplanning naar de openstreetmap, Tesla Supercharger Europa - uMap , daar daar zie ik alleen aanpassingen in NL en DE so far. Het is natuurlijk crowd-sourced, dus even wachten of er meer op gaan komen komende tijd.
Dank voor de informatie!Ze zijn iig begonnen in Auxerre: Model 3 Owners Club on Twitter
De rest zal ook wel snel gaan.
Ja maar kan me niet voorstellen dat dat erg nauwkeurig en betrouwbaar bijgehouden gaat worden.Dank voor de informatie!
Google-spreadsheet waarin ombouw in Europa wordt bijgehouden is ook erg handig
Tracker CCS on Superchargers
Eens Robert. Erg belangrijke informatie die je van Tesla mag verwachten dan.Ja maar kan me niet voorstellen dat dat erg nauwkeurig en betrouwbaar bijgehouden gaat worden.
Of ergens begin Maart zijn alle SuC's voorzien van enkele duo kabels, of Tesla gaat de info opnemen in de api want in je M3 moet je natuurlijk ook kunnen zien of je er kan laden of niet (net als de navigatie). In het laatste geval kunnen we die betrouwbare informatie gaan gebruiken.
Ja maar kan me niet voorstellen dat dat erg nauwkeurig en betrouwbaar bijgehouden gaat worden.
Of ergens begin Maart zijn alle SuC's voorzien van enkele duo kabels, of Tesla gaat de info opnemen in de api want in je M3 moet je natuurlijk ook kunnen zien of je er kan laden of niet (net als de navigatie). In het laatste geval kunnen we die betrouwbare informatie gaan gebruiken.
Ik doe even een aanname, maar ik kan mij niet voorstellen dat Tesla je in je model 3 naar een Supercharger stuurt die niet is omgebouwd. Dat gaat een hoop problemen opleveren met mensen die met lege accu's bij Superchargers komen die ze niet kunnen gebruiken.
Tesla laat heel netjes zien wanneer een Supercharger niet volledig operationeel is, dan zullen ze niet geschikte laadpunten ook niet vermelden.
Dus zodra je de M3 hebt even het adres in frankrijk invoeren, en als hij zegt dat je er komt dan zal het goed zitten.
The SuC Charleville-Mézière, soon put into service ! 8 Stalls
It will allow the owner of Nooooord to take advantage of the future E420 axis linking Brussels to Reims, Dijon and thus avoid Luxembourg-Metz-Nancy saturation during departures to the Alps and the South of France.
Added on Maps but still under investigation their side...
https://goo.gl/maps/1udt5iU6DN8qvxFY8
Tesla fait son entrée dans les Ardennes à l’hôtel Ibis de Villers-Semeuse
View attachment 401457