Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
dit is wel een probleem. een groot probleem zelfs.
straks is dit niet meer tegen te houden, en staat iedereen zo. Zelfs zonder aanhanger, omdat ze niet goed kunnen parkeren.

"iedereen doet het, waarom ik niet ?"

wat mij betreft is dit erger dan een ICE die een laadplaats bezet.
Van Tesla-rijders mag je verwachten dat ze weten wat laad-etiquette betekent.
 
  • Like
Reactions: HansBe and Xfrank
Ik zie hier niet zo'n probleem in mits de bestuurders dit alleen doen als er genoeg stalls beschikbaar zijn, en ze in de buurt blijven om het in de gaten te houden. Indien niet genoeg stalls: aanhanger afkoppelen en gewoon de auto inparkeren.
Het problem wordt natuurlijk ook opgeroepen door Tesla doordat ze in Europe (muv Noorwegen?) nog geen SuC drive-through style hebben gebouwt.
 
  • Like
Reactions: ebullio
Ik zie hier niet zo'n probleem in mits de bestuurders dit alleen doen als er genoeg stalls beschikbaar zijn, en ze in de buurt blijven om het in de gaten te houden. Indien niet genoeg stalls: aanhanger afkoppelen en gewoon de auto inparkeren.
Het problem wordt natuurlijk ook opgeroepen door Tesla doordat ze in Europe (muv Noorwegen?) nog geen SuC drive-through style hebben gebouwt.
Als dat kan zonder extra oppervlakte te verliezen. Vierkante meters kosten natuurlijk wel geld.
 
Ik vind het sowieso niet kunnen......koppel dat ding gewoon even af en bouw geen barrière voor degene die nog komen moet......
Als hij erbij blijft... Die supercharger heeft daar 12 stalls, en er is regelmatig niemand. Als ie erbij blijft en er staat niemand anders te laden en hij blokkeert er 4, zijn er nog 8 vrij... Daarvoor zou ik ook niet direct de moeite doen om de trailer eraf te halen...
 
  • Like
Reactions: guyG
Ik zie hier niet zo'n probleem in mits de bestuurders dit alleen doen als er genoeg stalls beschikbaar zijn, en ze in de buurt blijven om het in de gaten te houden. Indien niet genoeg stalls: aanhanger afkoppelen en gewoon de auto inparkeren.
Het problem wordt natuurlijk ook opgeroepen door Tesla doordat ze in Europe (muv Noorwegen?) nog geen SuC drive-through style hebben gebouwt.
Toch nog mensen met nuchter verstand! De boel blokkeren is inderdaad fout maar 30 min bijladen terwijl er niemand staat zie ik ook geen probleem in, spijtig dat Tesla bij die nieuwe SuC in Lummen geen voorzieningen gedaan heeft om met trailers makkelijk te kunnen laden. Ik vind het ook zeer verrassend die negatieve reactie zeker als je weet wie de boel in gang steekt opteert voor zijn privé SuC in zijn wereldstad Grobbendonk.
 
Toch nog mensen met nuchter verstand! De boel blokkeren is inderdaad fout maar 30 min bijladen terwijl er niemand staat zie ik ook geen probleem in, spijtig dat Tesla bij die nieuwe SuC in Lummen geen voorzieningen gedaan heeft om met trailers makkelijk te kunnen laden. Ik vind het ook zeer verrassend die negatieve reactie zeker als je weet wie de boel in gang steekt opteert voor zijn privé SuC in zijn wereldstad Grobbendonk.
Het nuchter verstand lijkt me juist nu ver te vinden! Nu X-en nog sporadisch zijn met een trailer bij de SuC's is het juist aan hen die een dergelijke combinatie rijden een goed voorbeeld te geven en geen precedent te schepppen voor anderen die denken in de toekomst ook maar zo te kunnen parkeren. Op het moment dat een combinatie op dergelijke geparkeerd staat, ook al is de bestuurder bij de auto aanwezig, zal de Tesla bestuurder die niets vermoedend aan komt rijden om te laden toch in een patstelling komen te staan waar te laden. Maar goed het laat duidelijk zien wat de moraal van (sommige) nieuwe Tesla rijders is. Ook de wijze waarop geschreven word over een zeer gewaardeerd lid van dit Forum, wie al zeer veel zeer waardevolle bijdragen heeft geleverd de afgelopen 5 jaar, geeft aan dat een bepaald respect totaal ontbreekt.
Op z'n Rotterdams: dat moest er ff uit!
 
Het nuchter verstand lijkt me juist nu ver te vinden! Nu X-en nog sporadisch zijn met een trailer bij de SuC's is het juist aan hen die een dergelijke combinatie rijden een goed voorbeeld te geven en geen precedent te schepppen voor anderen die denken in de toekomst ook maar zo te kunnen parkeren. Op het moment dat een combinatie op dergelijke geparkeerd staat, ook al is de bestuurder bij de auto aanwezig, zal de Tesla bestuurder die niets vermoedend aan komt rijden om te laden toch in een patstelling komen te staan waar te laden. Maar goed het laat duidelijk zien wat de moraal van (sommige) nieuwe Tesla rijders is. Ook de wijze waarop geschreven word over een zeer gewaardeerd lid van dit Forum, wie al zeer veel zeer waardevolle bijdragen heeft geleverd de afgelopen 5 jaar, geeft aan dat een bepaald respect totaal ontbreekt.
Op z'n Rotterdams: dat moest er ff uit!
Of te wel de Rotterdamse samenvatting ‘Je kunt me de bout hachelen!’
 
Hé… .
Ik ben die X met de boot gisteren namiddag tegen gekomen… . :eek:

Reed op de E40 richting kust, heb hem ingehaald en toen ik aan het laden was in Gent kwam hij daar +/- 10 minuten later ook aan.
Daar heeft hij de boot afgehaakt en de auto geladen. ( Had ook geen mogelijkheid om mét boot te laden, alle stalls met vooruit inrijden mogelijkheid stonden vol. )
 
Last edited:
  • Informative
  • Like
Reactions: guyG and S-19910