Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Verslag uit Aartselaar:

Wat volgens mij de put voor de HS-cabine moet worden (aan de kant van Carglass) is de stabelisé al zo'n 20cm uitgegraven.

Verder is er, ook aan de kant van Carglass, een greppel uitgegraven.

En dan is er ook wat begroeiing verwijderd.

20141101_115324 - kopie.jpg
 
Verslag uit Aartselaar:

Wat volgens mij de put voor de HS-cabine moet worden (aan de kant van Carglass) is de stabelisé al zo'n 20cm uitgegraven.

Verder is er, ook aan de kant van Carglass, een greppel uitgegraven.

En dan is er ook wat begroeiing verwijderd.

Weinig beweging in Gent vandaag (kater?), alleen een werfleider van Spie die vruchteloos probeerde het containerslot te openen.
Hij "mag" niets kwijt over de timing van de afwerking in Gent, alleen dat er "zeker wordt verder gewerkt!" en liet nog vallen dat ook zij de werken in Aartselaar uitvoeren.
Weinig nieuws dus, hopelijk morgen wat meer actie :crying:
 
Weinig beweging in Gent vandaag (kater?), alleen een werfleider van Spie die vruchteloos probeerde het containerslot te openen.
... Weinig nieuws dus, hopelijk morgen wat meer actie :crying:

Gisteren was alvast het personeelsbestand verdubbeld, maar toch konden ze blijkbaar het neuterprobleem niet onder controle krijgen.
2014-11-04 11.34.27.jpg

Foto genomen rond middag en 11 uur later na terugkeer van First Tuesdays geen andere verandering te zien.
 
Gisteren was alvast het personeelsbestand verdubbeld, maar toch konden ze blijkbaar het neuterprobleem niet onder controle krijgen.

Foto genomen rond middag en 11 uur later na terugkeer van First Tuesdays geen andere verandering te zien.

Progress is inderdaad teleurstellend. Ook vandaag geen kat te zien. :frown:
De bekabeling stalls > HS-cabine is nog maar half af (nog 4 aansluitingen te doen).
 
Stand in Aartselaar:

-HS-cabine geplaatst
-Aarding aangesloten (afgaande op flexibele buizen die terug met aarde bedekt waren)
-Kabels tussen HS-cabine en SC gelegd (afgaande op gele lint dat met tegenwoordig op ondergrondse stroomkabels legt)

IMG_6203.JPG
IMG_6204.JPG
IMG_6205.JPG
IMG_6206.JPG
 
Levering van stroom:wink:.

oh, bij afwezigheid van stroom, geen probleem hoor, het viel me al op dat in de laatste paar weken - bij de ingang naar de SuC - een groeiend aantal 'loaners' wordt verzameld:

IMG_0646.jpg

ook voor dames:
IMG_0652.jpg


Op de achtergrond, kan je trouwens ook merken dat Spie weer aan de slag is... Het lijkt erop dat de stalls vandaag in de grond gaan :smile:
 
zoals ik had gedacht, was het gewoon wachten tot 6 november (als de 30 dagen verstreken waren)
wat gaat er nu eigenlijk met die slagboom gebeuren? gaat die zo maar vanzelf open?

ik heb steeds buiten blijven staan met de auto.

Slagbomen blijven inderdaad: ticket nemen en binnen de 2u kan je er ook weer mee naar buiten, zonder betaling.
Ergens begrijpelijk, want ik zag de waanzinnige drukte daar als AA Gent een thuismatch heeft. Ik vraag me trouwens af hoe moeilijk het dan wordt om de SuC te bereiken. Als ik me niet vergis is de Holiday Inn parking op dat ogenblik ook als VIP-parking in gebruik...

2e aandachtspunt is - al eerder gemeld - de verkeerssituatie. Vooral bij het verlaten van de SuC zal het opletten geblazen zijn bij de terugkeer naar de snelweg :frown:
 
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...